Gå til innhold

N80 på fly?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med litt flaks får du en flyvertinne med litt innsikt da går det greit med de begrensningene som er nevnt tidligere under takeoff/landing osv.

Min erfaring er at de fleste flyvertinner ikke aner hva du snakker om når du prøver deg med flightmode. Sist gang (sterling) på vei til alicante truet dumme dama med å snu flyet og kaste meg av i Oslo igjen :-)

Lenke til kommentar
Med litt flaks får du en flyvertinne med litt innsikt da går det greit med de begrensningene som er nevnt tidligere under takeoff/landing osv.

Min erfaring er at de fleste flyvertinner ikke aner hva du snakker om når du prøver deg med flightmode. Sist gang (sterling) på vei til alicante truet dumme dama med å snu flyet og kaste meg av i Oslo igjen :-)

7245501[/snapback]

Flyvertinen har rett, hun kan kaste deg ut av flyet, anmelde deg, de kjerringene kan gjøre så mangt.

Lenke til kommentar
Med litt flaks får du en flyvertinne med litt innsikt da går det greit med de begrensningene som er nevnt tidligere under takeoff/landing osv.

Min erfaring er at de fleste flyvertinner ikke aner hva du snakker om når du prøver deg med flightmode. Sist gang (sterling) på vei til alicante truet dumme dama med å snu flyet og kaste meg av i Oslo igjen :-)

7245501[/snapback]

 

All elektronikk er forbudt under takeoff og landing som jeg nevnte over.. det er opp til flyselskapet som bestemmer om det skal lov eller ikke.. på eurocryptia som jeg reiste med i sommer hva det lov med flightmode på mobil.. på norwegian er det ikke lov med flightmode .. opp til flyselskapet

Lenke til kommentar

Jepp, all elektronikk er forbudt under takeoff og landing.

Når fest setebeltet lyset er slukket kan man bruke MP3 spillere, PSP etc etc. Mobiler kan man sette i Flight mode/Offline mode/Frakoblet, men som sagt tidligere, så er det litt forskjellig på hvert flyselskap og flyvertinnene, men den skal være av ved takeoff og landing.

 

Men det begynner å bli litt oppskrytt det med mobiltelefoner, men de gjør det i tilfelle. Jeg kjenner en som er pilot, og de snakker jo i telefonen, også under landing om de vil..

 

 

-Pixi ;)

Lenke til kommentar

En godt tips er å ta ut simkortet. Telefonen vil starte i flightmode automatisk og det vil hjelpe "uvitende flyvertinner" å skjønne at telefonen faktisk ikke sender noen signaler. Uansett annbefaler jeg ikke å holde telefonen opp i annsiktet på flyvertinnene når de går forbi. Hold den heller litt sjult på en diskre måte, så slipper du konfrontasjoner. Bruker du den som mp3spiller så ha den i lomma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...