Gå til innhold

Forslag til oppvarming


irio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har ansvar for oppvarming på skolen i morgen. Noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre? Helst noe gøy, som stiv heks eller noe sånt.

7225979[/snapback]

 

Du kan jo ha kanonball. Der deler du inn i to lag, der hvert av lagene har hver sin "konge", som kan samenliknes med en keeper i fotball, bare han skal stå bak motstanderlaget, og prøve å treffe motspillerne. De som blir truffet, hjelper kongen. Kongen kan gå ut når alle på eget lag er tatt.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har ansvar for oppvarming på skolen i morgen. Noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre? Helst noe gøy, som stiv heks eller noe sånt.

7225979[/snapback]

 

Du kan jo ha kanonball. Der deler du inn i to lag, der hvert av lagene har hver sin "konge", som kan samenliknes med en keeper i fotball, bare han skal stå bak motstanderlaget, og prøve å treffe motspillerne. De som blir truffet, hjelper kongen. Kongen kan gå ut når alle på eget lag er tatt.

7235082[/snapback]

 

 

oi hvilken nyvinning.....

 

har et bra forslag, men kanskje litt sent hvis det skulle være i går... Den beste oppvarmingen som finnes, rolig jogging med diverse hinder (så blir det plutselig ikke så rolig :roll: ).. Gamle gymlæreren min tok oss med på tur opp på tribunen og under og over diverse gjærder og over bukker og under slike stenger greier som du drar ned fra taket osv.... Kanonball, sammen med flere andre liknende opplegg blir fort slik at mange bare står og henger....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...