Lagsen Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Holder på å lære meg om Adobe og skal lage banner. Når jeg så skal sette inn en fil og trykker på Place i File menyen, er det kun AL, EPS, PDF og PDP filer som kan åpnes. Har prøvd å installere Adobe på en annen pc og har også prøvd en annen versjon av Adobe uten hell. Noen som har peiling?
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Er det Photoshop veit ikkje eg kva som gjer det, er det Illustrator kan det vere at kun dei filtypane kan verte satt inn med Place-kommandoen, utan at det er noko eg veit sikkert.
Lagsen Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Adobe hva-for-noe? 7225464[/snapback] Adobe Photoshop Elements.
Lagsen Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Jeg har avinstallert det og også prøvd en annen versjon, men det gikk ikke. Haket ut for alle filtyper da jeg installerte det.
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Slik eg forstår det som vert sagt her, so er det berre dei filtypane som kan verte satt inn i bilete i PSE med den kommandoen, då det den er meint for. For å setje inn andre bilete kan du sikkert fyrst opne dei og so dra dei over på det nye.
Lagsen Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Fikk et tips av en kar. Åpne gif filer i Adobe, lagre dem som jpeg og så åpne igjen i Adobe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå