Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil hun egentlig?


Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det har seg slik at ei jente som er et år yngre en meg for ca et år siden tok kontakt. Hun hadde sett meg på biip.no, av alle ting, og jeg tenkte at dette bare var tull. Det viste seg imidlertid at vi gikk på samme videregående skole, og vi fikk bedre og bedre kontakt. Ettersom tiden gikk ga hun meg komplimenter, sa snille og søte ting og sendte ofte koslige meldinger på sms. Jeg har aldri vært, og vil aldri bli innbildsk, men enkelte ting hun skrev og sa fikk meg til å lure på om hun egentlig var/er interessert. Det kunne jeg jo lett ha funnet ut av, men det er bare et stort problem. Hun har allerede en kjæreste.

 

Av prinsipp "prøver" jeg meg ikke på jenter som allerede har kjæreste, rett og slett fordi det er ikke sånn jeg er. Jeg skal innrømme at jeg synes denne jenta er pen å se på, søt, snill og omtenksom. Men når alt kommer til alt må jeg respektere at hun allerede har en kjæreste. Saken er den at hun har uttrykt at hun og kjærsten har litt problemer, og ikke minst, at hun egentlig er forelska i en annen. Jeg vil allikevel ikke blande meg, for det er de voksne nok til å finne ut av selv, men det jeg virkelig lurer på er hva hun egentlig vil meg? Hun skriver ting som jeg tror er hint o.l, men jeg vet ærlig talt ikke helt hvordan jenter fungerer.

 

Er det noen som kjenner seg igjen? Hva mener dere jenter om dette? Hva burde jeg gjøre? Jeg kan til slutt legge til at dette ikke er en bitch eller noe, hun er rolig, snill og grei, og jeg vet at hun ikke er en player. Saken er bare at jeg vet ikke om jeg mistolker alt fullstendig, eller om hun faktisk er interessert i meg. Takker for alle hjelpende svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør kanskje være litt forsiktig i hvor mye du involverer deg. Når noen jenter ikke får den oppmerksomheten de trenger hos f.eks kjæresten sin, søker de oppmerksomhet hos andre gutter. Kan jo være deg i den situasjonen.

 

Hold en vennskaplig tone med henne.

 

Og skulle det bli sutt mellom henne og kjæresten, vil du være han som tar i mot henne når hun faller?

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar, Hanne:). Ja, jeg er veldig forsiktig med hvor mye jeg involverer meg. Jeg vil på ingen måte ødelegge noe for hun, han, eller de to som par. Jeg har hele veien holdt en vennskapelig tone, og selv om hun skriver ting som kanskje oppfordrer meg til å skrive noe pent tilbake, unngår jeg dette.

 

Hvis det skulle bli slutt mellom hun og kjærsten vil jeg nok ikke være han som tar imot henne. Det føler jeg blir helt feil. Jeg vil heller ikke være en reserveløsning på noen som helst måte. Jeg har vært singel en god del år nå, men jeg er ikke desperat og kaster meg ikke over det første og beste som kommer.

 

Det jeg trenger råd om er hvordan jeg skal ta fatt på dette her. Jeg har veldig lyst til å si at hun må kutte ut med alt det snille og søte hun sier på den flørtende tonen, med tanke på kjæresten og seg selv. Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal si det. Er redd hun skal bli såret, tro at jeg er innbildsk, at jeg ikke bryr meg om henne o.l. Og hvordan skal jeg forholde meg til at hun hele tiden vil møte meg, snakke med meg og sånt? Forstår på en ikke hva jeg skal gjøre for at det ikke skal bli galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...