Gå til innhold

n93 eller n73?:S


Raste

Anbefalte innlegg

Skal snart om ikke lenge kjøpe ny mobil, har lyst på n93 eller n73 ME, men lurer på hvem som er best i kamerafronten og brukervennlighet?

Ellers skal jeg vente på Nokia n95, men tror den blir litt dyrere..

Og forresten hvem har best blitz AV n93 eller n73Me?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok takker for svar, lurer egentlig på hva Optisk zoom er  :blush: .. Er 14 år, og kan veldig mye om mobiler, utenom det som jeg lurer på nå... Flere voksne spør meg om mobiler....

7225690[/snapback]

 

Optisk zoom - går ikke utover bildekvaliteten.

Digital zoom - zoomer i selve bildet og gir dermed dårligere resultat.

 

..tror jeg ;)

Lenke til kommentar

1. Bumper du tråden blir den fort stengt. Ikke vent at folk skal svare deg på så kort tid.

 

2. Vurder behovet ditt. Spør deg selv om du virkelig trenger en så avansert telefon når du kanskje kan klare deg med en som koster under halvparten. Du får mange gode telefoner mellom 2-3 tusen kroner.

 

Lykke til med valget :)

 

Edit: Leif

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Om du nå har en k800i (ser ut ifra signaturen din) vil du ha fryktelig lite å hente på å kjøpe N73. Spørsmålet er vel i grunnen om du trenger alt av funksjoner og krimskramseri som er å finne i N93.

 

Det veit du best, men N93 er jo en god telefon da. :) Eller: Multimedia Computer som Nokia liker å kalle det! :!:

 

Lykke til med valget ditt!

Lenke til kommentar
Jepp har [...] N73, men har litt lyst på N73 ME

7229556[/snapback]

 

:D Skjønner, skjønner! I så tilfelle ville jeg trolig hoppet på N93Golf først som sist, så slipper du å oppgradere til den etter å ha hatt N93! :tease:

 

Neida.. ;) vennligsinnet spøk :thumbup:

 

Men da tror jeg at jeg ville gått rett for N93. Bortsett fra fargen og et minnekort er det ikke mye forskjell på N73 og N73ME. Da har du trolig veldig mye mer å gå på ved å velge N93 hva funksjoner og innhold angår! Har aldri hatt en N93 selv, men virker som en god alt-i-ett telefon, dog litt stor og tung.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...