Gå til innhold

Dine beste minner fra livet - Del dem med oss!


Gjest

Anbefalte innlegg

20.mai ifjor. DDE konsert på festplassen i Vallset. Først vorspiel, så bar det nedpå plassen. Første kyss, hun som tok all initativet. Klina hele festen.. Aah som jeg likte den jenta :love:

 

17. Juni ifjor. Vant 800m i tyrvinglekene i min årsklasse for første gang. Har alltid vært en outsider som havnet et stykke ned på resultatlistene, men denne dagen var det jeg som var best! Herregud som jeg fikk gåsehud når jeg nedjogga til "Simply the Best" av Tina Turner. Var nesten så tårene kom da jeg steg øverst på seierspallen. Bedre enn alle de som har slått meg før.. Finfint minne! :)

 

2000. Norges kvinnelandslag vant OL i fotball. Skolen hadde storskjerm i gymsalen, alle skolens elever så på og følte spenningen. Da Dagni Mellgren scoret det siste og avgjørende målet, fy flate som det tok av! Desibelnivået gikk fra komplett stillhet til enorme jubelskrik, og alle hoppa rundt og jublet.. Dæven det var fett det! :D

 

Kommer nok med flere snart. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, men det ble skiftet. og nå kalles den SW6. Hvorfor lage diskusjon, når du vet hva jeg mener?

7731241[/snapback]

Fordi jeg skjønner ikke hvordan noen kan foretrekke Star Wars: Revenge of the Sith, fremfor hvilken som helst av filmene i den originale trilogien.

7731257[/snapback]

Da er du en tard, III er kun slått av Empire og Hope. Overgangen fra Skywalker til Vader er noe av det råeste som er blitt filmet, eofd.

 

Å skamrote med en dritings jente på fest i forrige uke er mitt beste minne.

Lenke til kommentar

Selfølgelig liker jeg de gamle best. Men jeg var ikke født når disse hadde premiere. og 3-ern (den nye) hadde mye mer storslått premiere også.

Og på 3-ern er det leddet mellom de gamle og nye. og george lucas har investert mere penger i denne en noen annen film, og han har planlagt den gjennom hele tiden han har laget starwars

Lenke til kommentar

Her er noen jeg kommer på i farta:

 

- Onsdag 12/4-06.

Jeg fikk vite at bestekameraten min skulle flytte til Costa Rica, og gå skole der i 2 år.

- Lørdag den 9/6-06.

Var kretskorpssamling på Tofte, og jeg lå i fanget til min store kjærlighet for første gang ^^

- Tirsdag 21/11-06.

Iron Maidenkonsert! (sier sitt, pluss at man var der med en nydelig person) :wee:

 

Vel, både gode og dårlige minner der...

Lenke til kommentar

Det er noen spesielle hendelser som har brent seg fast i minne mitt fra da jeg var lita og til nå:

 

- Da jeg var 2 år. rygga mamma den brune bilen sin ut på plena (gir ingen mening, I know)

-Da "julenissen" ga meg ei t-skjorte med reklame for rusbrus. Har en mistanke i ettertid at han hade glemte meg.

-Da jeg fikk mitt første barbiehus, og brødrene mine hjlap meg å sette det sammen.

-Da jeg kom hjem etter å ha vært ute og mamma kunne fortelle at hunden vår var blitt påkjørt og drept.

-Ubehaglig hendelse med slem mann som ville inn i huset

-Bestemor døde

-Da nyhunden som valp forsvant for oss på fjellet, og returnerte mange timer senere. (Gråt av glede)

-For ca et år siden da broren min hadde noe å fortelle og jeg besøkte han og fikk vite at jeg skulle bli tante. (Gråt av glede)

-15 Oktober 2006 da jeg for første gang fikk se og holde tantebarnet mitt. (hylskrek av glede)

 

Ellers har jeg mange gode minner med venner, familie og kjæreste som jeg aldri vil glemme.

Lenke til kommentar

I sommer - vi kjørte net til italia vi Svarige, Danmark, Tyskland og Østerrike - på return - Østerrike - Sveits - Tyskland - Danmark - Sverige - Hjemme.

Men det store, vi var der mens Italia vant fotball VM... SAT** det var RÅTT!

 

Når jeg fikk Nintendo 64 av julenissen, jeg klikka fulstendi av glede...

 

di siste 2 mnd som har vert. har stooor kost meg med ei good veninne ;):D

 

...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...