Sk0rpio Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Heisann Kjøpte meg for noen dager siden Max Payne... Innstalerte spillet i kveld nå, og når jeg prøvde og starte det, så kommer det bare opp det iconet og så skjer det ikke noe mer... : any help?
Gissan Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 (endret) Heisann Kjøpte meg for noen dager siden Max Payne... Innstalerte spillet i kveld nå, og når jeg prøvde og starte det, så kommer det bare opp det iconet og så skjer det ikke noe mer... : any help? 7217428[/snapback] Er cden i? Got owned.. Endret 4. november 2006 av tissedam
fffuuu manchu Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Etter en kjapp gewgle kom jeg fram til følgende: Max Payne Readme Ser ikke ut til at Max Payne støtter Win XP (regner med det er den du har) Prøv å last ned patchen. Mulig den fikser problemet. Patch 1.05
ttt Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Konkrete spørsmål som ikkje krev ein diskusjon for å få svar på skal under "Spørsmål og svar", tråden flyttast derfor dit.
Sk0rpio Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Tusen tusen takk nå virka det tusen takk
Gissan Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Fint at det løste seg til slutt da. Fint at du har lært hvor du skal poste neste gang, også.. Lykke til med spillingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå