Gå til innhold

Koble til xbox live via modem?


Fredrik360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du spesifisere hva slags modem det er snakk om?

Vanlig analogt modem eller et ADSL-modem?

 

Et analogt modem vil ikke fungere fordi XBOX360 ikke har noen innebygde oppringingsmuiligheter.

Om det er et ADSL-modem så må du har ruterfunksjon på det om du skal koble den rett i modemet.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å bruke Live via modem. Eller, det vil si, det er MULIG, det er bare ikke spesielt morsomt.

Du må ha et modem (analog/ISDN) i en maskin, og velge internettdeling der, og så lenge leverandøren din har de rette portene oppe, så skal det funke.

Jeg kjørte Live på xboxen via et 56Kb modem, og det gikk greit å spille på, men det var litt tilfeldig om jeg kunne høre folk snakke.

Hvis du har planer om å gjøre dette med 360en så står det sikkert enda verre til med båndbreddekrav der.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem å bruke Live via modem. Eller, det vil si, det er MULIG, det er bare ikke spesielt morsomt.

Du må ha et modem (analog/ISDN) i en maskin, og velge internettdeling der, og så lenge leverandøren din har de rette portene oppe, så skal det funke.

Jeg kjørte Live på xboxen via et 56Kb modem, og det gikk greit å spille på, men det var litt tilfeldig om jeg kunne høre folk snakke.

Hvis du har planer om å gjøre dette med 360en så står det sikkert enda verre til med båndbreddekrav der.

7221637[/snapback]

 

Jeg setter den nettverkskabelen jeg fikk med 360 og setter den inn i den og til datan, jeg kobler opp på internett men når jeg skal sjekke om de er kobla opp på 360 så står de failed på IP address.... hva skal jeg gjøre??

Network Adapter er kobla til står de....

Lenke til kommentar

Kan man ikke koble opp på xbox live en gang viss du har 56.6 kb? uten å spille??

Når jeg prøver og teste oppkoblinga på 360 så står de bare failed på IP address,

og når jeg trykker på More Info så står de at:

 

Your PPPoE settings were not validated by your ISP

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...