Gå til innhold

potetgull med salt og eddik

simenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig å få tak i potetgull med salt og eddik (salt & vinegar) i norge? det selges overalt i england, så det må da finnes et eller annet sted der de selger det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror delivio er med olje. Olivenolje vis jeg ikke husker helt feil :)

7216327[/snapback]

tror det er olje, jeg også. har lett endel i alle de vanlige dagligvarebutikkene, og jeg har aldri funnet noe vinegar. tipper man må til en eller annen spesialbutikk for å få tak i det, men hvor?

Skrevet (endret)

Husker vi hadde Tyrell's "Cider Vinegar & Sea Salt" da jeg jobbet i Location (en kioskkjede som drifter en god del av kioskene rundt om på kinoene i Norge).

Det var imidlertid kun de største kioskene i kjeden som kunne tilby produktet, så dersom du ikke bor i Bergen eller Trondheim kan det bli vanskelig å finne noe der.

Prisen var også høy mener jeg å huske. Tror det kostet 20 - 25 kroner for en pose med 50 gram. Det smakte i grunn godt, men jeg synes ikke det er verdt det.

Posen ser forresten ca slik ut:

Tyrells-CiderVin.jpg

Endret av AskBurle
Skrevet

Deli de Luca.

Maarud hadde jo salt & vinegar i sitt norske sortiment for flere år siden men dessverre så forsvant den :( Veldig synd - er jo en fantastisk smak som er stor i mange andre land.

Skrevet

Salt og eddik chips er så sinnsykt godt!

Hver gang jeg kommer utenfor landets grenser ser jeg meg desperat rundt etter salt og eddik chips. Skulle ønske det ble solgt i Norge (evt. i min del av Norge). :(

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Er ikke stor fan av dette selv, men jeg kjøpte en pose Kettle Chips med salt og eddik smak hos Lerøy mat i Bergen (i Galleriet) bare for å prøve. Men den er svindyr. 34 kroner for 200 gram. Der selger de også blå Pringles.

Endret av Superior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...