slinki Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg har nettopp lastet ned The Sims 2 for mac, men jeg får ikke spillet til å starte. Det kommer opp en feilmelding hvor det står: "The Sims 2 requires at least 1 MB of free disk space. Free up some space on your local disk and then re-launch The Sims 2." Hva menes med 'local disk'? Jeg har 57 GB ledig på harddisken. Hvorfor får jeg ikke startet det? Spesifikasjoner for MacBooken min: 2.0GHz Intel Core Duo 1.24 GB memory 60GB hard drive1 SuperDrive Endret 4. november 2006 av slinki
Mompen Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Piratkopiering er som sagt ikke lov, så jeg tviler dessverre på at du får hjelp her
slinki Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Piratkopiering er som sagt ikke lov, så jeg tviler dessverre på at du får hjelp her 7216077[/snapback] Jeg mente at jeg har lastet det ned fra cd-rommen
Fisk1 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg mente at jeg har lastet det ned fra cd-rommen 7216175[/snapback] Ro, ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå