Gå til innhold

Musikk til 50-års dag - trenger tips.


stiffie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå hit: http://www.everyhit.com/

 

Og så søker du etter låter som var topp 10 på singellista i f.eks. 1976-1980. Altså når 50-åringen var rundt 20 :)

 

Eventuelt kan du jo gjøre det samme på VG-lista: http://lista.vg.no/

 

Dette betinger dog at det er mange gjester på samme alder som jubilanten. Artig å se godt voksne folk ta av når de hører låter de rådigga når de var unge :)

Lenke til kommentar
Skal styre musikk på en 50-års dag i morgen, og trenger derfor tips til musikk jeg kan spille. Det er primært musikk som det går an å danse til. Men er åpent for andre ting også.  :)

7214365[/snapback]

Dansband. Alle 50åringer liker dansband. Eller musikk fra deres ungdomstid.

7214389[/snapback]

hehe, tror nok du må se ann ditt publikum bedre enn det. Noen liker dansband, andre ikke, men ikke forvent at det slår til.

 

bruk antagelig 70 og 80 tallet som utgangspunkt og fyll på der. Doors, bowie, nick cave, han "first we take manhatan then we take berlin" mannen som jeg aldri husker navnet på er fine å ha med.

 

ellers så blir 50 åringer fulle som alle oss andre, så ta rolig dansbar musikk sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Jeg forbinder iallfall Bjørn Eidsvåg med 50-årsdager.

7214527[/snapback]

Jeg forbinder Bjørn Eidsvåg med begravelser. :hmm:

7214888[/snapback]

Hm, jo, han har jo noen rolige sanger, men han har også en del mer "rocka" sanger som iallfall jeg synes passer perfekt til 50årsdager.

7217298[/snapback]

 

4 Bjoern EidzwAg r bare SAA rocka, santvel.

 

Nei, det er ikke rocka sanger du mener. Du mener "slikesangersomgamle(40+)kanskjeliker" :)

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...