Gå til innhold

NFS Carbon savegame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har spelt detta en stund, men det tar jo så lang tid å få de beste bilane så er det

noen som vet om eller har en savegame på 70% eller mer?

har søkt overalt etter cheats som gir penger men finner ingenting, noen som vet ossen man får mer prenger==??

7210809[/snapback]

 

Ha tålmodighet! Spill spillet, det som er hele morroa.

Lenke til kommentar
Har spelt detta en stund, men det tar jo så lang tid å få de beste bilane så er det

noen som vet om eller har en savegame på 70% eller mer?

har søkt overalt etter cheats som gir penger men finner ingenting, noen som vet ossen man får mer prenger==??

7210809[/snapback]

 

Ha tålmodighet! Spill spillet, det som er hele morroa.

7210975[/snapback]

 

Det har ikke jeg ihvertfall. :p

Syns det er mest morro å style biler, og kjøre rundt i Free Roam. (Med ratt selvfølgelig)

Lenke til kommentar

Jeg ble ferdig med spillet igår, 24timer ett jeg kjøpte det. Vunnet alle løpene utennat 3. Har 100% på profilen, og driver nå å kjører Online for å få andre biler. Synes spillet var veldig kort. Gikk fort opp til 100%. Nå mangler jeg bare "Challenge series" for å få game comp. på 100%

 

Flere der ute som spiller online løp?

 

Bilene mine:

Chevrolet Camaro SS (min første)

Lamborghini Murcielago

Subaru Impreza WRX STI

 

Og 293.900 cash

 

Og online kjører jeg en Audi Le Mans Quattro. Får stadig vekk den meld dere ser på det nederste bilde

post-43348-1162645476_thumb.jpg

post-43348-1162647303_thumb.jpg

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar

Har 2 problem som kanskje dere kan hjelpe meg med.

 

Når jeg spiller online så blir jeg veldig ofte disconnectet fra serveren, noen updates ute som fikser dette eller er det bare hos meg det skjer?

 

Jeg er ferdig med career mode (100%), så har jeg vel fått rundt 90% totalt av spillet, men det som er problemet er hvordan kan jeg tjene penger på career mode etter jeg er ferdig med spillet. Altså jeg får bare 500.- hvert løp å det er utrolig lite når jeg trenger 1.000.000 .-

 

Når det er sagt så er det et veldig bra spill. :)

Lenke til kommentar

Synst fullversjonen var mykje bedre enn demoen og eg hade ingen forventninger at det skulle vera så bra.

 

No har eg spelt sia posten kom kl. 11 i dag til no og har klart 30% + litt kødding med onkel purk.

 

Men ang. det med server og diconecting har eg merka et par andre bugs også så for håpa EA kommer med ein patch snart.

 

Men kjøpte meg ny bil, korfor kan eg ikkje oppgradere preformes til det samme som den gammle?

Lenke til kommentar

Ja, jeg er da på 70 % kan ikke akkurat si at så mye har skjedd :p

Kuleste bilen (syntes jeg) er evo'n.. ellers så har jeg aston martin & porsche.

Men er bare å jobbe seg gjennom, er kulest å spille gjennom hele ;)

 

 

 

 

 

hauer

 

Må "vise" fram nydligheten også da

:)

post-45640-1162748999_thumb.jpg

Endret av hauer
Lenke til kommentar

Har komt til 50-60 % også blir det plutselig vanskelig, altså eg har komt dertil at alt utenom det røde på kartet er mitt.

 

Så må eg race for å beholde et sånt "stykke land" (:p) men så klarer eg absolutt ikkje å vinne, har kjøpt ny bedre bil, ein Mustang, oppgradert til fult, men de andre bilene er plutselig blitt så inmari gode.

 

Noken som veit korleis eg kan slå de likevell?

Lenke til kommentar
Har komt til 50-60 % også blir det plutselig vanskelig, altså eg har komt dertil at alt utenom det røde på kartet er mitt.

 

Så må eg race for å beholde et sånt "stykke land" (:p) men så klarer eg absolutt ikkje å vinne, har kjøpt ny bedre bil, ein Mustang, oppgradert til fult, men de andre bilene er plutselig blitt så inmari gode.

 

Noken som veit korleis eg kan slå de likevell?

7223507[/snapback]

 

Kjør fortere? :p dere skal så og si ha samme effekt, visst du har den beste bilen du får kjøpt :]

Lenke til kommentar
Har komt til 50-60 % også blir det plutselig vanskelig, altså eg har komt dertil at alt utenom det røde på kartet er mitt.

 

Så må eg race for å beholde et sånt "stykke land" (:p) men så klarer eg absolutt ikkje å vinne, har kjøpt ny bedre bil, ein Mustang, oppgradert til fult, men de andre bilene er plutselig blitt så inmari gode.

 

Noken som veit korleis eg kan slå de likevell?

7223507[/snapback]

 

Kjør fortere? :p dere skal så og si ha samme effekt, visst du har den beste bilen du får kjøpt :]

7224089[/snapback]

 

Har prøvd med topptrimma RX-7, Camaro og Mustang, men ingen klarte å holde følge, klarte å vinne alle løpene med Camaroen, men så kom desse og dei er umulige :( .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...