Gå til innhold

Finansrapporten til EA - Nye spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn sett ja... kan jo inrømme at jeg ikke akkurat gleeeder meg til The Sims 3...

Men ENDELIG en oppfølger til Sim City :D

Virket som om det aldri var på vei, men nå er det jo bekreftet

Skrevet

Jeg hater EA! Ett stort og stygt spillefirma som kjøper opp alle de bra små firmaene og generellt ødelegger alt de får hendene borti.. Jeg gleder meg ikke til noen av spillene deres og håper de går konkurs :p

Skrevet

Jeg håper da ikke EA går konkurs... de er gode å ha så andre utviklerselskaper gjør alt de kan for å være bedre.. :p

Syns EA lager spill mest for underholdningen... rask underholdning, ta noen runder i carbon for så å spise middag...

De andre utviklerne er mer sitte-forran-pcen-i-6mnd-å-runde-spillet...

Konklusjon da

Dårlig tid, velg et EA spill

God tid, velg et fra noen andre :p

..men nå vil jeg se screens fra Sim City!

Skrevet
Jeg hater EA! Ett stort og stygt spillefirma som kjøper opp alle de bra små firmaene og generellt ødelegger alt de får hendene borti.. Jeg gleder meg ikke til noen av spillene deres og håper de går konkurs :p

7209972[/snapback]

Disse firmaene hadde gått konkurs uten EA. Flere av spillseriene har også fortsatt som normalt etter at de ble kjøpt opp av EA, Sim City-serien ble til og med bedre.

Skrevet

I hovedsak så driter jeg i hvem som gir ut spillet, bare spillet er bra...

Spore gleder jeg meg faktisk til, lurer litt på hvordan det skal spilles, virker som noe nytt og spennende... :D

Skrevet
Ingen overaskelse der nei, var ikke noe nytt at EA ikke kommer med noen nye titler men satser i samme spor som før.

7209940[/snapback]

Spore er altså ikke nytt?

7210009[/snapback]

Oooooooooh, ET helt nytt spill som EA gir ut, i am impressed.

Skrevet (endret)
Ingen overaskelse der nei, var ikke noe nytt at EA ikke kommer med noen nye titler men satser i samme spor som før.

7209940[/snapback]

7210009[/snapback]

7211399[/snapback]

Det finnes nok av innovative spill som er laget av EA, bl.a. Motor City Online, og The Sims. 95% av alle som hater EA har ingen anelse om hvorfor de gjør det, men gjør det fordi "alle andre" gjør det. Det finnes nok av overhypa FPS-spill som kun går ut på å løpe rundt i ganger og arenar og skyte alt som beveger seg (bl.a. UT2007) som er langt mindre innovative.

Endret av Dragon Hunter
Skrevet

7209940[/snapback]

7210009[/snapback]

7211399[/snapback]

Det finnes nok av innovative spill som er laget av EA, bl.a. Motor City Online, og The Sims. 95% av alle som hater EA har ingen anelse om hvorfor de gjør det, men gjør det fordi "alle andre" gjør det. Det finnes nok av overhypa FPS-spill som kun går ut på å løpe rundt i ganger og arenar og skyte alt som beveger seg (bl.a. UT2007) som er langt mindre innovative.

7212342[/snapback]

EA har ikke lagd The Sims bare så du vet det. er Maxis / Will Wright.

Skrevet

7209940[/snapback]

7210009[/snapback]

7211399[/snapback]

7212342[/snapback]

Som poengter før, Sim franchisen er det Maxis som står bak. Eneste EA ikke har rappa fra andre selskap er vel Need for Speed serien.

Og hvorfor må alle som skal lage "argumenter mot" de som misliker EA trekke frem FPS spill? Kommer dere ikke på noe bedre? Ja, FPS spill KAN være "å løpe rundt i korridorer og arenaer og skyte alt som beveger seg" men det kan og være som Half-Life og Max Payne serien, full av historie, til tross for at det er FPS/TPS. Hva er RTS for noe da? Klikk mann/monster/dame, beveg deg til det punktet. Eller RPG. Hakk på det monsteret, få litt XP for å bli bedre, repeter. Det som gjør slike spill innovative for sin sjanger er hvordan elementene settes sammen og tilføyes en dose gameplay som betyr noe.

Jeg har stor anelse på hvorfor jeg misliker EA. Spill som Sim franchisen og Battlefield er bare 2 grunner til å mislike EA. Synes du ikke det er litt rart at EA kjøpte seg inn i Dice etter at BF1942 ble kjent, og nå sitter man med BF Vietnam, BF2 og BF2142? Finner du det ikke rart at EA kjøper seg inn i Ubisoft (bare 19% til nå men det er nok). Synes det er rart at vi ikke har fått X ant utgaver av Dungeon Keeper, som var vanvittig morsomt.

Jeg er nok av de 5% som vet hvorfor jeg misliker EA, og tror nok at din prosent antydning er totalt skeiv. Problemet er bare at folk som deg aldri aksepterer folks meninger om de så skiter deg mitt på nesen. Its your way or the highway.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...