FonderPrism Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Det greieste er vell å få butikken til å skrive en verdi under 200 kr på pakken (selvsagt i valutaen de bruker), eller å få de til å merke det som gave, da grensen er 1000 kr for gaver. Om butikken i tillegg sender fra en privat adresse så er sjangsene for at pakken blir stoppet i tollen ganske lav. Ifølge kjente er det ganske liten sjangs for at den blir stoppet i det hele tatt, de har bestillt store pakker (Gamecube + masse spill) som ikke ble stoppet.
Sigga Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Selv brukte jeg Gamesmix før, og synes det var synd at det ble nedlagt. Siden de fleste spillene jeg kjøper blir gjort på impuls i butikk, handler jeg sjeldent på nett lenger. Men jeg har hørt mye bra om gamezone.no, og har derfor forhåndsbestilt TBC derfra. De har greie priser, så skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å handle mer der.
Batnobbit Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 (endret) søk på spillpriser.no så hviser de deg de billigste sidene men jeg personelig foretrekker cdon.com Edit spillpriser.no er altså en internett side Endret 5. november 2006 av x-nobbit
Lakus Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 (endret) Hva om folk lister opp de stedene man mener er bra nettbutikker for spill, og så ber vi om en poll? Blir mye lettere og få en oversikt over hvilken butikk som faktisk er best likt på den måten, slik at man slipper¨å lese gjennom tråden og telle stemmer Jeg skal ha den blikkboksen! (Gears of War) Men på Absoluttspill står det UTSOLGT! Hva i all verden vil det si? At de ikke har nok eksemplarer? Endret 6. november 2006 av Lakus
FonderPrism Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 En poll hadde vært greit ja! Men vi må la det gå en stund før den opprettes i tilfelle, slik at alle får med sine favoritter på listen. Og ang. Gears of War så virker det som om de er utsolgt ja, siden det står "UTSOLGT!" med fet skrift først i beskrivelsen, men du kan jo sende en mail å spørre? De er vanligvis raske med å svare...
Lakus Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Og ang. Gears of War så virker det som om de er utsolgt ja, siden det står "UTSOLGT!" med fet skrift først i beskrivelsen, men du kan jo sende en mail å spørre? De er vanligvis raske med å svare... Skjønte det ja Mente vel heller det at hvor ofte ser du en nettbutikk som det står UTSOLGT på og ikke "kommer snart" eller noe?
DeZtr0 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hehe..Nytter ikke om de er bra vis de ikke har Det som man er ute etter. 7208714[/snapback] Vell... De er isåfall gode på kundeforhold såg om di hadde M2:tw inne men det hadde de ikke så jeg sente en epost og spurte om de fikk den inn og da spurte de levrandøren, og prisen de la seg på på vanlig versjon var Kr.369,00 og Collectors Edition Kr.449,00 noe av det biligste jeg har sett på det spillet i Norge. Så må nesten si for dem.
DeZtr0 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg skal ha den blikkboksen! (Gears of War)Men på Absoluttspill står det UTSOLGT! Hva i all verden vil det si? At de ikke har nok eksemplarer? 7224229[/snapback] vell gjør som jeg gjorde send en melding og spørr! Skader ikke det vet u.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå