Samtron87 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Spørsmål 1: Hvordan kan jeg se på kartet hvor jeg er? Ser bare et kart med mange ikoner på, som har noe meg quest å gjøre. Mne ser ikke min posisjon. Spørsmål 2: Hvorfor dør ikke noen av orcene/menneskene jeg slår. De ligger nede en stund og resier seg opp igjen og later som om ingenting har skjedd. Jeg er er bare i startområdet ennå (Cape Dun osv), vet ikke om det har noe å si. Spørsmål 3: Hvordan følger jeg main questen, forstår ikke hvor jeg skal gå osv. Jeg driver bare å gjøre mange små quest. Kan man se på kartet? Jeg er ikke hardcore RPG gamer, så jeg er vel det man kan kalle "light noob". Men har spilt Oblivion uten problemer så jeg har jo litt peil.
ChaosPredicted Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Heisann. Det finnes ganske mange tråder om disse spørsmålene, hvis du bare bruker søkefunksjonen. 1: Hvis du trykker M får du opp et kart med posisjonen din. Hvis du derimot trykker L får du opp quest-kartet, hvor du ikke ser posisjonen din. 2: Dette står forsåvidt i manualen, men etter du har fått fienden i bakken slik at livmåleren er på null, hold inne høyre museknapp slik at navnet på fienden kommer opp. Så trykker du venstre museknapp mens du fremdeles holder den høyre inne. Da dreper du fienden. 3: Main questen er ikke å viktig å tenke på før man har spilt hvertfall 50 timer. Uansett må du gjøre mange av småquestene for å i det hele tatt ha muligheten til å fullføre hovedquestet. Mitt råd er å ikke tenke for mye på dette i begynnelsen, bruk tiden på å utforske verdenen. Det er mye å finne for den som utforsker litt.
Venerable Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) 1. Det skal være en liten pil på kartet. Gå til Cape Dun, åpne kartet, finn Cape Dun og kikk etter en liten pil i nærheten. 2. For å drepe noen av fiendene må du holde inn høyre museknapp og trykke på venstremuseknapp mens du står over dem når du har slått dem ned. 3. Har ikke gjort særlig mye av hovedquestene enda, så vet ikke helt. Men hvis du går inn på questmenyen og trykker på 'main' kan du se hvilke av hovedquestene du har fått. Edit: Skulle trykke på refresh for å sjekke om noen var før meg, men traff feil Endret 1. november 2006 av Scarface^
Samtron87 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Ok takk skal dere Dere besvarte alt jeg lurte på. Da blir det å kaste seg inn i gothic 3 i ettermiddag og kose seg.
Rahaan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Han har bare kartet så lenge han har kjøpt eller funnet det, (finner det forsåvidt på han orc-bossen i første by).
Samtron87 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 ser forsatt ikke noen pil på kartet mitt når jeg trykker på "M". Men å drepe orcs ovs har jeg fått til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå