Gå til innhold

PC-trøbbel: Folder lock?


sacern

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er langt, men håper dere orker å hjelpe meg!:)

 

Igår kveld lot jeg PC'en stå på. Den hadde slått seg av da jeg kom hjem fra skolen idag. Da jeg startet den kom jeg til brukermenyen med nesten en gang (veldig ulikt min pc). Jeg logget inn og ting funkerte svært tregt, cpu'en sto på 100% og viftene sto på for fullt. Jeg prøvde å logge av, noe som ikke fungerte. Da gikk jeg inn på ctrl-alt-del og valgte å restarte pcen. Dette gikk heller ikke, så jeg trykket bare på av-knappen. Da jeg startet den igjen starten den som vanlig til den kom til brukernavnene. Der kom det opp en feilmelding(med sånn 98-utseende). Det sto ikke noe der det bruker å stå noe, så jeg bare trykket ok. Da jeg var logget på var alle ikonene på filene blitt slik "snarvei-ikon" som ikke funker, inkludert snarveiene rett ved start-knappen. Det kom opp en slik feilmelding om at rundll32.exe skulle åpnes, og at jeg måtte velge et program å åpne det med siden "det var et ukjent format". Nesten ingen av programmene fungerte (bortsett fra .txt osv). Jeg har ingen problemer med å komme meg inn på startmenyen, min datamaskin osv. Håper noen av dere vet om programmet "Folder Lock". Det skjuler mapper og filer fra pc'en osv. Når jeg prøver å starte ett av programmene kommer Folder Lock opp og skal ha meg til å skrive inn passordet for å åpne filen. Slik er det med alle filer... Noen som vet hva som kan ha skjedd og hva jeg må gjøre for å fikse dette? Er det mulig at Folder Lock (som en kompis fikset til meg, mulig det er piratkopi) har sperret alle filene? :hmm:

 

Takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...