Gå til innhold

Er det mulig å skjule ikoner som man bruker?


Anbefalte innlegg

Heisann.

Lurer på om man f.eks har et ikon i hjørnet ved klokka og vil at det skal gå, uten å avslutte det, er det mulig å få skjult ikonet selv om det står på og går?

 

F.eks om jeg vil skjule bitcomet så man ikke ser det står på, mulig å skjule bort ikonet HELT fra linjen? Det skal ikke synest der.

 

Annen mulighet er å skjule oppgaver man har på oppgavelinjen, mulig?

Ikke no sjuling av oppgavelinjen nei :p

 

Går noe av dette? Hadde vært supert så hadde jeg fått lastet ned uten å høre noen sure miner om hvor tregt nettet er av og til :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Lurer på om man f.eks har et ikon i hjørnet ved klokka og vil at det skal gå, uten å avslutte det, er det mulig å få skjult ikonet selv om det står på og går?

 

F.eks om jeg vil skjule bitcomet så man ikke ser det står på, mulig å skjule bort ikonet HELT fra linjen? Det skal ikke synest der.

 

Annen mulighet er å skjule oppgaver man har på oppgavelinjen, mulig?

Ikke no sjuling av oppgavelinjen nei :p

 

Går noe av dette?  Hadde vært supert så hadde jeg fått lastet ned uten å høre noen sure miner om hvor tregt nettet er av og til  :!:

7198931[/snapback]

 

Høyreklikk på Oppgavelinjen -> Egenskaper -> Tilpass -> Bla ned til BitComet og endre til "Skjul alltid."

Lenke til kommentar

Det ligger fortsatt der, har prøvd..Bare at den gjemmer seg så når man gjør så man ser alle ikonene kommer den frem.. Hadde vært fint å skjult den med en hurtig knapp.. Msn plus! f.eks trykker man ctrl+mellomrom så gjemmer alle vinduene seg og ikonet. Trykker man mellomrom igjen ( velger knaper selv) så kommer den opp igjen som ingenting hadde skjedd :D

 

Finnest ikke noe lignende?

Lenke til kommentar

De fleste programmer har egne instillinger som man kan bruke til og skjule "tray" icon med..

 

Har aldri hatt bruk for annen type skjuling!

 

Edit: Ehemm..

Linjehastigheten påvirkes av hvor mye du laster ned, og kanskje mest påvirket av hvor mye du laster opp..

 

Skjulte icon'r gjør ikke nettet raskere!

Endret av infernus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...