dnthalhuk Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Lurte på om det finnes noen Gran Turismo lignende spill der ute til PC. Begynner å bli litt smålei NFSU2 hvor det meste av racingen forgår i traffikerte gater på svarte natta med blodtrimma billig biler. Savner banekjøringen og alle de forskjellige bilene man kunne velge i GT.
Xiphac Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Det eneste jeg kommer på i farta er : TOCA Race Driver 3
mitzui Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Nå er jo nfs carbon rett rundt svingen da! trur det blir ganske så bra. kommer sikkert gt5 til ps3 snart å!!
dnthalhuk Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Det eneste jeg kommer på i farta er : TOCA Race Driver 3 7197509[/snapback] Takk, skal se nærmere på det Nå er jo nfs carbon rett rundt svingen da! trur det blir ganske så bra. kommer sikkert gt5 til ps3 snart å!! 7197521[/snapback] NFS Carbon blir jeg kanskje og se på, men akkurat nå frister det ikke mye begynner å bli litt små lei NFSU konseptet. PS3 tviler jeg på at jeg blir å skaffe, da stipendet ikke tilater all verden av utskeielser økonomisk
mitzui Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 nei playstation 3 blir ikke billig, i vert fall hvis man ikke klarer å vente!!
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 har jo gtr2 på pc da... det er jo banekjøring men det krever ratt for å få det til ordentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå