redbaron Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Heisann! Vi vet jo "alle" hvordan wikipedia fungerer. Det er som et leksikon, hvor brukere kan lage kontoer og legge til eller redigere informasjon. Jeg lurte bare på om det går ann å få tak i denne programvaren til egen bruk til f. eks. regelbok eller prosjekt. ________________________________________ "Tabell A" -e -e -e -en -en -e -e -en -en -en -en -en ________________________________________ Setninger hvor verbet står i bla bla bla bøyes subjektet etter "Tabell A" ________________________________________ Noen som skjønner hintet? Vil egentlig bare ha en lanversjon av dette, slik at jeg kan ha det for meg selv. Har sett en del andre sider som fungerer på samme måte som wikipedia. (wowwiki.com) Link takk? eller kanskje bare så lite som et navn på programvaren? Takker på forhånd!
Pozzolan Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Programmvaren Wikipedia bruker kalles MediaWiki og kan lastes ned her
Thlom Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Artig. Om du hadde søkt på wikipedia på wikipedia så hadde du funnet svaret selv
Blåfugl Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Kan man bruke MediaWiki til å lage en Wiki man kan ha på sin egen hjemmeside? (Slik at det blir f.eks. pølsebod.net/wiki) Hvis ikke, vet dere om noen program som kan fikse dette? Gjerne et som heter "Wiki for dummies"
Pozzolan Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Det er fult mulig det. Bare å se på http://www.mediawiki.org/wiki/Installation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå