Gå til innhold

billige crossere. linker/forhandlere?


PrEb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
pit-bikses får du får 6000 til 8000,-  :thumbup:

Men en jeg kjenner kjøpte en 50ccm får bare 750,- og han som solkte den har også 125ccm som er veldig billige. Hvis du vil kan jeg skjekke det opp får deg :)

8247151[/snapback]

 

Ein crossar er noe så det sliter deller på? er den crossaren til 750kr, lett og fåt takk i deller på?:D

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig ikke sikker, men skal skjekke det opp til onsdag eller torsdag, men tror det skal være lett å finne deler til den;) Han har brukte og nye:)

8250690[/snapback]

 

Ok, for eg kan sei det at ein crossar du ikkje får deller til er nesten ubrukligt:D.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja de går bra nok i massevis for meg, kan jo ikke si de er det sprekeste jeg har kjørt. Det som er veldig gøy med de er at de er synsykt sterke så det er rimlig gøy i skogen (og andre plasser), slipper du clutsjen er du enten på bakhjulet eller lengere oppe i heia :D

Lyden er også rimlig heftig, skulle ikke tro det var en sånn liten sak :p

 

Det må nesten testes er litt vanskelig og forklare synes jeg, bor du i nærheten av der de selges bør du spørr om du kan teste en, uten tvil MASSE morro for 6.500kr har ennå ikke angra et sekund :love:

Ganske enkle og få på bakhjulet også, ikke det at jeg klarer og holde den der så lenge ennå da...

Mye av grunnen til at jeg valgte en slik var alle videoene på YouTube.

 

Sliter nå uheldigvis med flatt bakdekk og venter på ny slange.

Lenke til kommentar
Ja de går bra nok i massevis for meg, kan jo ikke si de er det sprekeste jeg har kjørt. Det som er veldig gøy med de er at de er synsykt sterke så det er rimlig gøy i skogen (og andre plasser), slipper du clutsjen er du enten på bakhjulet eller lengere oppe i heia :D

Lyden er også rimlig heftig, skulle ikke tro det var en sånn liten sak :p

 

Det må nesten testes er litt vanskelig og forklare synes jeg, bor du i nærheten av der de selges bør du spørr om du kan teste en, uten tvil MASSE morro for 6.500kr har ennå ikke angra et sekund :love:

Ganske enkle og få på bakhjulet også, ikke det at jeg klarer og holde den der så lenge ennå da...

Mye av grunnen til at jeg valgte en slik var alle videoene på YouTube.

 

Sliter nå uheldigvis med flatt bakdekk og venter på ny slange.

8380050[/snapback]

 

hehe, kor lenge har du hat den då?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...