Simma89 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Hejeg har hørt at man kan ha mithril spurs, carrot on a stick og en enchant på gloves for å få mounten raskest mulig. Er dette alt man kan ha? Vet hvordan jeg får tak i spurs og carrot, men hva heter enchanten? og er den recepien vanskelig å få tak i?
H-Frame Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 paladin har en talent som gjør mounten 8% raskere, ellers har du carrot som gir deg 3% mer som du får fra en Q i ZF, så har du spurs som BS kan lage og sette på skoene dine, så har du Enchant gloves riding skill, det er de jeg vet om i alle fall
Bredoc Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) Nei, den er ikke vanskelig å få tak i. Ofte på AH, kanskje til litt overpris. Men, en hver enchanter med respekt for seg selv bør ha den recepien. Nyttig i pvp, jeg har alle mount enchants, og caper alltid flagg i AB før andre kommer frem. Det du har listet opp er alt man kan ha for å få raskere mount speed. Her er recepien Endret 1. november 2006 av Darkrevan
DeadbeaT Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 totalt gir de tre enchantene deg en ekstra mount speed på 20% dvs at hvis du har epic mount snakker vi 120%, altså dobbelt av "vanlig" mount ^^
Be__bad Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 hvis vi sier at gloves enchant gir "1" mount speed på 60% mount... mener jeg å ha hørt at med epic mount blir det "2"... såmme med spurs men ikke med gulerota.. så at man får 137%mount speed... ca
Simma89 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 jeg har klart å være så dum at jeg har solgt gulroten... Sendte ticket til Gm og spurte om jeg kunne få den tilbake, men det gikk ikke fordi det var for lang tid siden jeg hadde solgt den. Finnes det noen andre måter å få den tilbake? jeg kan ikke ta questet en gang til?
DeadbeaT Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 hvis vi sier at gloves enchant gir "1" mount speed på 60% mount... mener jeg å ha hørt at med epic mount blir det "2"... såmme med spurs men ikke med gulerota.. så at man får 137%mount speed... ca 7198455[/snapback] neida, tull og tøys. Jeg løper rundt med epic katt, mithril spurs, carrot on a stick, minor riding enchant to gloves og speedmonitor og jeg har en fart på 220% (120% spped mount med andre ord) end of story.
Amon Amarth Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) neida, tull og tøys. Jeg løper rundt med epic katt, mithril spurs, carrot on a stick, minor riding enchant to gloves og speedmonitor og jeg har en fart på 220% (120% spped mount med andre ord) end of story. Vist man er paladin kan man få presset det over 120% mount speed. Endret 1. november 2006 av Amon Amarth
Grabby Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Vist man er paladin kan man få presset det over 120% mount speed. 7200509[/snapback] Nei det kan man ikke, talentet stacker ikke med spurs, carrot og enchant, minor speed enchant får heller ingen effekt hvis du har det talentet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå