Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen vil ikke slå seg på


Anbefalte innlegg

PLutselig her en dag slo maskinen min seg av - uten at jeg faktisk slo den av. Rett før den "døde" hørte jeg at det kom noen merkelige lyder fra den, hørtes ut som det kom fra noen vifter, jeg tenkte umiddelbart på strømfosyninga. Naturlig nok prøvde jeg å slå den på etter en liten stund, men det er ingen respons i det hele tatt på power knappen. Så da lurer jeg litt på om det kan være strømforsyninga som kan være ødelagt? Det eneste som er litt merkelig er at det lyser bak på nettverkskortet uansett, men det har vel kanskje ikke så mye med strømforsyninga å gjøre?

 

Noen som har noen gode forslag? Strømforsyninga jeg har heter Enermax ATX 12V ver 1.2 - model EG365P-VE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har noen ide?

 

PLutselig her en dag slo maskinen min seg av - uten at jeg faktisk slo den av. Rett før den "døde" hørte jeg at det kom noen merkelige lyder fra den, hørtes ut som det kom fra noen vifter, jeg tenkte umiddelbart på strømfosyninga. Naturlig nok prøvde jeg å slå den på etter en liten stund, men det er ingen respons i det hele tatt på power knappen. Så da lurer jeg litt på om det kan være strømforsyninga som kan være ødelagt? Det eneste som er litt merkelig er at det lyser bak på nettverkskortet uansett, men det har vel kanskje ikke så mye med strømforsyninga å gjøre?

 

Noen som har noen gode forslag? Strømforsyninga jeg har heter Enermax ATX 12V ver 1.2 - model EG365P-VE

7196113[/snapback]

Lenke til kommentar

hvis det overhode ikke finnes noe response så er det riktig og anta strømtilførselen..

 

Se inne i kabinettet og press alle strømtilkoblinger inn, slik at du er 100% at det ikke bare er dårlig kontakt..

 

Du har ikke en liten rød knapp bak på poweret? den er ikke slått over på 120V?

 

Har du mulighet til å prøve med en annen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...