Gå til innhold

den beste gaming musa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MX1000!!

Så forbanna god å holde i, og den bluetooth trådløsen gjør at den føles som en tråd mus (litt tid til å venne seg til vekta, men ei nyyydelig mus!)

Skrevet
Man merker jo ikke tråden om man ikke har 1 i sens og må flytte musa 10 meter for å komme til andre siden av skjermen. Problemet med trådløse mus er at de går fort tom for batteri, og at de har delay på når man flytter musa til den faktisk begynner å flytte seg på skjermen

7216816[/snapback]

Jeg merket tråden da den til tider hengte seg opp baki maskinen i andre kabler og ble ufattelig mye kortere enn den skulle være.

Har ikke had problemet med at det blir fort fritt for batteri i mine trådløse muser, og en eventuelt delay er så minimal at et normalt menneske har ikke sjangs å registrere det så det har ingen ting å si.

• 4 uker senere...
Skrevet
MX1000 så klart :) 12 "knappar" ingen dealy här inte har en G5:a också men jag pluggade ut den och puttade i MX1000 igen...

7424823[/snapback]

Har merket at det er litt delay på denne, selv om jeg bare såvidt har prøvd den. Ville mye heller gått for MX518 eller G5. Har MX518 selv, og er 100% fornøyd.

Skrevet

Har er G7 lasermus, og den er ganske god :D

Men det er ikke å anbefale å ha S&S Steelpad til den... Den reagerer ikke fordi steelpad'en har for grov overflate.

Men G7 og G15 er og anbefale! (G15 er et tastatur da men)

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)

Fantastisk mange gode råd her ja :roll:

Men on topic: Hvilken mus du kjøper er for det meste opp til deg selv. Som du ser her har de fleste forskjellige smak, og jeg vil tro alle anbefaler sin egen mus, noe som viser at nesten uansett hvilken av gamingmusene du velger som er laget av enten logitec, razer eller microsoft (kanskje flere også, men jeg velger å nevne disse tre) så vil du nesten bli garantert fornøyd med den. Dette er fordi du blir vant med din egen mus.

Jeg for min del har razer diamondback, og jeg er veldig fornøyd med denne. Siden jeg er vant med en liten og snerten mus, liker jeg ikke de store og klompete (i mine øyner) musene fra Logitech, men de fleste muser fra microsoft liker jeg. Vennene mine som har razer sverger til razer, vennene mine som har logitech sverger til logitech. Sånn er det bare. Så uansett hva du velger vil du sannsynligvis bli fornøyd.

PS: Ikke heng deg opp i de store tekstene med 2000dpi og sånn. De fleste gamingmuser har en optikk som holder til det meste.

Edit: Avsnitt er kanskje bra å ha med ja :)

Endret av Slettet+987123897

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...