Gå til innhold

BF 2142 invalid cd key

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt nedlastningsversionen av BF2142, lastet ned og spilt nå et par uker. I dag for jeg plutselig beskjed om i det jeg skal inn på en server at jeg har invalid cd key. Noen som vet hva dette kan komme av, og hva jeg eventuelt må gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713
Skrevet

Noen har plottet inn din cd-key.

Kontakt EA.

Skrevet

Da det ikke var så stor respons, så valgte jeg å søke litt selv.

Dette viser seg og være ett massivt problem etter oppdatering fra EA-download til det som nå heter EA-Link. Det er gjort enkelte forsøk på og fikse problemet men svært få som i utgangspunktet har fått denne feilen har klart å fikse dette.

Så da er det vel bare å vente og se om/når EA kommer med en uttalelse på problemet, og hva eventuelt løsningen blir.

Virker som om EA nå virkelig har driti på draget og dette er bare en av mange ting som har oppstått ved denne oppdateringen.

Hvis noen har idé til løsning så kom selfølgelig med det.

Følgende tiltak er forsøkt og har feilet.

1. Åpnet Battlefiel 2142_code.exe. samt lagt til X939 i koden i registeret.

Dette vet jeg har funket for noen, men for meg og som de fleste så får jeg da bare ett tupp i enden fra punk buster grunnet duplikert kode etterpå.

2. Reinstallert spill.

Hjalp meg ingen ting.

Det er også problemer ang. avinstallering av spillet.

Gjest Slettet+9812398713
Skrevet

Og nøyaktig hvorfor tar du ikke kontakt med EA?

Skrevet
Og nøyaktig hvorfor tar du ikke kontakt med EA?

7195306[/snapback]

Fordi på dette tidspunktet så hadde ikke EA noen gode løsniger. De to tingene som jeg har prøvd (se første tråd) var forsøk på løsninger som kom fra EA. Jeg så derfor ingen grunn til selv og kontakte EA når mange andre hadde det, og når svarene som kommer derifra ikke løser noe som helst.

Jeg vil selfølgelig kontakte EA pr. tlf. i dag for å høre hvordan ting ser ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...