Gå til innhold

noen fin måte ogfinne skjermkort på?


Snikern

Anbefalte innlegg

sitter på en toshiba bærebar pc grunnet av at pcen min har kræsha helt.'

 

Men klarer ikke of finne noen driver til bærebare. kan ikke se ¨på en fiøm uten att det hakker en gang.

 

den er fra 2000 og har 112 ram :p har ikke noe navn på den heller så kan ikke laste ned drivere fra hjemme siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sitter på en toshiba bærebar pc grunnet av at pcen min har kræsha helt.'

 

Men klarer ikke of finne noen driver til bærebare. kan ikke se ¨på en  fiøm uten att det hakker en gang.

 

den er fra 2000 og har 112 ram :p har ikke noe navn på den heller så kan ikke laste ned drivere fra hjemme siden.

7192187[/snapback]

 

hvis du vil finne ut hvilke komponenter pc'n din består av, så høyreklikker du på min datamaskin, og velger egenskaper. Deretter trykker du på maskinvare, og til slutt velger du enhetsbehandling. Der vil det komme frem en liste over ting på pc'n din, bare trykk på noe så kommer det frem.

Lenke til kommentar
joa hadde det bare værdt så lett så.

¨skjermkortet er plassert u andre enheter og står som gult ? og  jeg kan ikke se noe info what so ever om det. skikkelig bugging.

 

Har testa SIW men den finner det heller ikke

7192282[/snapback]

 

gult? hva mener du? at det står et svart utropstegn inne i en gul sirkel? hvis det er tilfellet, så indikerer det at det er driverporblemer, eller at det ikke er noen drivere i det hele tatt. Prøv å last ned everest da, se om det finner skjermkortet ditt.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...