Gå til innhold

Deltids jobb til ung interessert


Anbefalte innlegg

Jeg har lest en del innlegg om deltidsjobb. Vi har i øyeblikket prekært behov for en ung person, som ikke nødvendigvis er verdensmester, men som brenner for fagområdet, til en deltidsjobb.

 

Som kjent ligger en av de store utfordringene for nettsider i å benytte de riktige fraser på de riktige steder, slik at hovedsaklig googles crawler, oppfatter siden som en autoritet. Vi vet hva som skal gjøres, men trenger en kyndig person til å utføre endringene. Systemet er i asp og asp.net

 

Programereren som vi benytter mest har dessverre lite tid, og benyttes mest til de tyngre oppgavene på siden vår.

 

Det vil dreie seg om noen timer hver uke, og vil nok by på en og annen nøtt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har lest en del innlegg om deltidsjobb. Vi har i øyeblikket prekært behov for en ung person, som ikke nødvendigvis er verdensmester, men som brenner for fagområdet, til en deltidsjobb.

 

Som kjent ligger en av de store utfordringene for nettsider i å benytte de riktige fraser på de riktige steder, slik at hovedsaklig googles crawler, oppfatter siden som en autoritet. Vi vet hva som skal gjøres, men trenger en kyndig person til å utføre endringene. Systemet er i asp og asp.net

 

Programereren som vi benytter mest har dessverre lite tid, og benyttes mest til de tyngre oppgavene på siden vår.

 

Det vil dreie seg om noen timer hver uke, og vil nok by på en og annen nøtt.

7191456[/snapback]

 

Ung person? jeg er 15 år, f.eks? Jeg kan php, asp, grunnlegende vb 6.0 og javascript (mest php). Hvis det er nok så bare ta kontakt :thumbup:

Endret av cDavid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...