Gå til innhold

The Big Ron Coleman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er en meget bra bygger, faktisk en av tidenes beste hvis man ser på MR.O. Men jeg tror hans tid er over, han var ikke i en så god for som jeg hadde forventet, og har hørt at han har hatt litt problemer med ryggen. Men sykt bra form har han hatt, all ære :)

7192547[/snapback]

 

Coleman begynner å dra på årene. Han ligger vel på delt førsteplass med Haney over mest Olympia-titler?

Lenke til kommentar
Han er en meget bra bygger, faktisk en av tidenes beste hvis man ser på MR.O. Men jeg tror hans tid er over, han var ikke i en så god for som jeg hadde forventet, og har hørt at han har hatt litt problemer med ryggen. Men sykt bra form har han hatt, all ære :)

7192547[/snapback]

 

Coleman begynner å dra på årene. Han ligger vel på delt førsteplass med Haney over mest Olympia-titler?

7194712[/snapback]

 

Stemmer, ifra wiki: The record number of wins is eight, held by Lee Haney (1984-1991) and Ronnie Coleman (1998-2005).

 

Arnold er og blir helten min uansett, gå ifra en fattig bondegutt fra Østerrike til Mr. Olympia-vinner til Terminator også til slutt til Governator :love:

Lenke til kommentar
Arnold er og blir helten min uansett, gå ifra en fattig bondegutt fra Østerrike til Mr. Olympia-vinner til Terminator også til slutt til Governator :love:

7195492[/snapback]

Helt enig. I mine øyne er dette en meget stor prestasjon som det står respekt av. Dette sier mye om hvor dedikerte og målrettet bodybuildere er. De har en utrolig evne til å jobbe systematisk og målrettet. Arnold bygde en fantastikk fysikk, den nest beste gjennom tidene etter Frank Zane ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...