Gå til innhold

MSN på 6280?


yoneck

Anbefalte innlegg

Jeg brukte tidligere eMSN på min nokia 6280. Etter at telefonen tok kvelden for 2. gang, og fikk nyeste firmware (v05.92 07-09-06) funker det ikke. eMSN starter opp, jeg tillater nettverkstilgang, og får meldingen : "login error : Connection-problem write" .

 

Jeg har også prøvd MORANGE, som sier : "unable to connect to server. Please check network connection and restart MORANGE".

 

 

Noen tips å komme med, anyone??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg brukte tidligere eMSN på min nokia 6280. Etter at telefonen tok kvelden for 2. gang, og fikk nyeste firmware (v05.92  07-09-06) funker det ikke. eMSN starter opp, jeg tillater nettverkstilgang, og får meldingen : "login error : Connection-problem write" .

 

Jeg har også prøvd MORANGE, som sier : "unable to connect to server. Please check network connection and restart MORANGE".

 

 

Noen tips å komme med, anyone??

7189186[/snapback]

Du har fått tak i oppsettet for gprs/mms fra operatøren din igjen da?

Lenke til kommentar
Jeg brukte tidligere eMSN på min nokia 6280. Etter at telefonen tok kvelden for 2. gang, og fikk nyeste firmware (v05.92  07-09-06) funker det ikke. eMSN starter opp, jeg tillater nettverkstilgang, og får meldingen : "login error : Connection-problem write" .

 

Jeg har også prøvd MORANGE, som sier : "unable to connect to server. Please check network connection and restart MORANGE".

 

 

Noen tips å komme med, anyone??

7189186[/snapback]

Du har fått tak i oppsettet for gprs/mms fra operatøren din igjen da?

7189298[/snapback]

 

 

Jeg gjorde ikke det før, og har ikke gjort det nå. Har vært i noe innstillinger og valgt "telenor". Jeg trengte ikke å gjøre noe sånt før.

 

Hvordan får jeg tak i oppsettet demmes?

Lenke til kommentar
Det du må gjøre er å opprette ett tilgangspunkt: instillinger, konfiguering, bruker def. , nytt tilgangspunkt

7190467[/snapback]

 

Har lagt til nytt, men det hjalp akkurat ingen ting.

 

Jeg trengte som sagt ikke å gjøre noe av dette med forrige firmware.

Lenke til kommentar
Det du må gjøre er å opprette ett tilgangspunkt: instillinger, konfiguering, bruker def. , nytt tilgangspunkt

7190467[/snapback]

 

Har lagt til nytt, men det hjalp akkurat ingen ting.

 

Jeg trengte som sagt ikke å gjøre noe av dette med forrige firmware.

7190605[/snapback]

Det er vel fordi oppsettet lå på telefonen det, men når du får ny firmware blir vel ikke disse innstillingene med igjen. Har forstått at du da har Telenor som operatør, så da sender du en SMS til 1999 med "gprs nokia 6280" og lagrer innstillingene, Vil du ha mulighet for mms sender du "mms nokia 6280" til samme nummer. Tjenesten er gratis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...