Mattlakk Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hei, er det mulig og filme skjermen, akkurat som print screen bare at man filmer? Har fått i oppgave å lage film om kjærlighetssorg på skolen, og Jeg skal filme og illustrere en msn samtale, jeg vet man kan ta bilder og sånn, men jeg vil filme så man ser skrivingen! på forhånd takk!
ziwiz Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Fraps (http://www.fraps.com/) fungerer værtfall bra til å recorde under spill, burde fungere på en msn samtale også da
Mattlakk Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 Fraps gjør ikke det etter det jeg har erfart :S
Patrick de Maar Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Fraps fungerer bare under 3D applikasjoner, ikke under 2D. Jeg er ikke helt sikker på hva du kan bruke, men det ligger minst en håndfull tråder om det samme, her på forumet. Søk og finn.
Torbjørn T. Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Windows Media Encoder, Wink eller CamStudio kan brukast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå