Porty Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg skal kjøpe ny mobil, men trenger noen anbefalinger. Jeg har sett på SE W710i, men jeg er ikke helt sikker om jeg vil kjøpe den. Jeg trenger en mobil med god mp3-spiller og passe godt kamera. Den må også være god å skrive meldinger med. Er det noen som har en super mobil de vil anbefale? Jeg har ikke så mye peng akkurat, så den må ikke være så dyr takk for all svar Endret 1. november 2006 av Porty
toff-toff Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hehe.. jeg har SE K800i... helt super mobil, med fantastisk kamera ikke helt fornøyd med mp3 spellerens høytallere, men når man bruker headsettet (som følger med) er det helt greit !! gå for denne!
Mr team Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hva slags form vil du ha? En av de mobilene som du får "mest for pengene" er vel W810. Glimrende kamera, bra design, bra pris, bra lyd osv, i det hele tatt, en glimrende mobil, vil du ha særpreg, gå for den hvite versjonen.
Porty Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Formen er egentli ikke det viktigste så lenge mobilen ser ganske bra ut Men jeg har en ting for kamskjell elle skyvetelefon. Endret 7. november 2006 av Porty
Shhhh Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Er enig i W810. Hvis du vil ha kamskjell form kan nokia 6131 være et godt og billig alternativ
brrah Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Støtter W810. En knallbra telefon, har ALT! Eneste minus er at det er media player v.1, burde hvert v.2 noe som kun SVINDYRE W850 har...
Hunterz Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Formen er egentli ikke det viktigste så lenge mobilen ikke ser ganske bra ut Men jeg har en ting for kamskjell elle skyvetelefon. Jeg har en nokia 3230 nå, og den er bistygg for å si det slikt! 7189365[/snapback] Jaha... Sorry for kommentar, måtte bare si fra...
Porty Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 haha jeg så ikke den feilen fint du sier ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå