Gå til innhold

Betalings trøbbel. Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

du skrev ikke bare "Vertification Code" feil da? Hvor mange ganger har du prøvd?

Jeg vet ikke hvor n00b du er på visakort betaling på nett, men det finnes folk som prøve rå skrive inn kontonummeret sitt i stedet for Kortnummeret også..

Endret av Footy
Skrevet
du skrev ikke bare "Vertification Code" feil da? Hvor mange ganger har du prøvd?

Jeg vet ikke hvor n00b du er på visakort betaling på nett, men det finnes folk som prøve rå skrive inn kontonummeret sitt i stedet for Kortnummeret også..

7188295[/snapback]

Naaj, er vell ikke n00b på det punktet :)

Har virket før, dog.

Skrevet
Noen ganger føkker det seg, og det hjelper ikke alltid om man bytter kort engang. Bare vent en stund og prøv igjen.

7197403[/snapback]

Stund ?? Som om jeg ikke har prøvd _ØRTEN_ ganger allerede ?!

Skrevet
Noen ganger føkker det seg, og det hjelper ikke alltid om man bytter kort engang. Bare vent en stund og prøv igjen.

7197403[/snapback]

7204828[/snapback]

Prøv å vent litt... Betalingssystemet deres kan være vanskelig fra tid til annen.

Skrevet

7197403[/snapback]

7204828[/snapback]

Forrige gang ventet jeg 3 døgn, riktignok av andre grunner, men da fungerte det etterpå.

Skrevet
Kjøp sånne kort med 60 dager for 250 kr, hvis du vil spillee wow er dte verdt det ;)

7204990[/snapback]

Err ye right. Men nå var ikke topicen om "Hvor kjøper jeg Game-Card" heller da.... :hrm:

Skrevet
Kjøp sånne kort med 60 dager for 250 kr, hvis du vil spillee wow er dte verdt det ;)

7204990[/snapback]

Err ye right. Men nå var ikke topicen om "Hvor kjøper jeg Game-Card" heller da.... :hrm:

7205116[/snapback]

Det var allikevel et tips som kan hjelpe deg, ingen grunn til å bli sint :)

Skrevet

7204990[/snapback]

7205116[/snapback]

Det var allikevel et tips som kan hjelpe deg, ingen grunn til å bli sint :)

7205127[/snapback]

Mulig jeg var litt hissig der ja(Er vell fordi jeg er litt fucking irritert på Blizz atm), men har bestilt Game Card :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...