Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hårsveis(er) - Tips?


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt vanskelig å si hvordan sveis du burde ha når jeg ikke har sett deg. Det er ikke sikkert alle typer frisyrer passer til deg. Hodeformen har veldig mye å si. Spør frisøren. Dem burde ha litt peiling.

 

Personlig liker jeg halv langt hår. Ikke for fluffy. Blir det fluffy ber du bare frisøren om efelering.

Lenke til kommentar

Hiv oppi saa mye voks og gele du kan faa til. Gjerne bland det ut med litt margarin for ekstra glans. Sett deg ned aa se paa de stoerste klysefilmene fra 60-tallet, og prov aa faa en nogen lunde samme sveis.

 

Damene vil falle som fluer for deg. :innocent:

 

Edit: Jaggu meg post nummer 1000 jo :w00t:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Bare vær forberedt på at enkelte sveiser krever sinnsykt mye vedlikehold.

En gang betalte jeg 1500kr for bleking av håret, og det tok ikke mange ukene for håret var tilbake til sitt normale, rett og slett for fordi jeg ikke hadde tid eller lyst til å fly fram og tilbake til frisøren, smøre inn håret med masse dyre kremer og sprayer eller investere særlig mye mere penger i håret (det kan fort bli dyrt)

 

Så nå kjører jeg "militær-style". Enkelt og greit, tar bare 10 min. hos frisøren.

Meget behagelig å ikke trenge å bekymre seg over sveisen, trenger også bare å gå til frisøren hver 3 måned.

 

Edit: Leif har vært ute på tur.

Endret av Bluesky
Lenke til kommentar
Bare vær forberedt på at enkelte sveiser krever sinnsykt mye vedlikehold.

En gang betalte jeg 1500kr for bleking av håret, og det tok ikke mange ukene for håret var tilbake til sitt normale, rett og slett for fordi jeg ikke hadde tid eller lyst til å fly fram og tilbake til frisøren, smøre inn håret med masse dyre kremer og sprayer eller investere særlig mye mere penger i håret (det kan fort bli dyrt)

 

Så nå kjører jeg "militær-style". Enkelt og greit, tar bare 10 min. hos frisøren.

Meget behagelig å ikke trenge å bekymre seg over sveisen, trenger også bare å gå til frisøren hver 3 måned.

 

Edit: Leif har vært ute på tur.

7238266[/snapback]

 

 

Med "militær-style" mener du da maskinklipp over det hele eventuelt høvel....i såfall hvorfor går du til frisør for det. Dette er noe jeg gjør selv...1/2mm...eller under det, over det hele. Meget bekymrinsløs sveis....ikke så mange muligheter for en sleik kan du si :D

Lenke til kommentar

 

 

Med "militær-style" mener du da maskinklipp over det hele eventuelt høvel....i såfall hvorfor går du til frisør for det. Dette er noe jeg gjør selv...1/2mm...eller under det, over det hele. Meget bekymrinsløs sveis....ikke så mange muligheter for en sleik kan du si  :D

7238730[/snapback]

 

 

Jeg lurer faktisk også på hvorfor jeg går til frisøren for dette, men jaja, jeg kjenner frisøren såpass godt så hun tar ikke mye for en så enkel sveis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...