Gå til innhold

Vista RC2 med AERO GLASS tåler ikke Azureus, tips?

aeinstein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kjører vista RC2 med aero glass (det fine, gjennomsiktige, 3D temaet til vista) så hopper det tilbake til temaet "vista basic" i 2D hvis jeg starter azureus. Noen tips om hvordan det kan fikses? Eller tips til andre torrenter som støtter dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Azureus som torrent-klient ble "utdatert" den dagen uTorrent ble sluppet. uTorrent er vel såvidt jeg vet fremdeles bedre på alle punkter: http://www.utorrent.com

Tror ikke du skal ha noen problemer med den i Vista.

Endret av Blib
Skrevet (endret)

Så azureus er ikke noe bra sammelnignet med utorrent? Kan du utdype litt? :) bare lurer litt her :p

Edit:

Leste litt om den, og den så deilig ut. Azureus spiser system i forhold virker det som. Og enkel skinning, kontroll fra ekstern maskin ++ gjør at jeg kanskje er frelst før jeg har prøvd. Får ikke prøvd den før om noen dager :)

men TAKK :D

(Du kan likevel gjerne fortelle om den litt..)

Endret av aeinstein
Skrevet
Azureus som torrent-klient ble "utdatert" den dagen uTorrent ble sluppet. uTorrent er vel såvidt jeg vet fremdeles bedre på alle punkter: http://www.utorrent.com

Tror ikke du skal ha noen problemer med den i Vista.

7180496[/snapback]

du gjetter på at det ikke vil skje med uTorrent?

at uTorrent er bedre på alle punkter er bare tull

Skrevet

Prøv og laste ned nyeste versjon av Java. Hos meg løste iallefall det problemet med at Opera og Aero glass ikke fungerte sammen. Azureus er basert på java, så det er ikke umulig at samme løsning kan brukes for Azureus.

Skrevet

AHA. Jeg gadd ikke installere java i vista for det tar lenger tid og til det tidspunktet så hadde vista installert ALT av seg selv. Kanskje det er en god løsning ja :) som sagt, skal prøve om noendager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...