Gå til innhold

[Løst] "Deaktivering" av kjerne? LØST


Vennligst

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har ett problem når jeg prøver å spille GTA SA.. spillet går dobbelt så fort som det skal.. Har hørt at man kan løse dette ved å "slå av" en kjerne...

 

Så da lurer jeg på:

 

Stemmer det?

Evt.

Åssen gjør jeg det??

 

Har en AMD64x2

Endret av Vennligst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det trikset var noe folk gjorde de første dagene etter X2 kom ut. Ta og last ned CPU-patch fra AMD.com så slipper du problemene dine.

 

Hvis du absolutt ikke tør ta på patches kan du stikke til Task Manager _etter_ programmet har startet. Finn .exe-fila, høyreklikk og velg Set Affinity. Hak av den ene kjerna. Dette må gjøres ved HVER ENESTE oppstart.

 

Men det må da være enklere å hente fix fra AMD?

Lenke til kommentar
Det trikset var noe folk gjorde de første dagene etter X2 kom ut. Ta og last ned CPU-patch fra AMD.com så slipper du problemene dine.

 

Hvis du absolutt ikke tør ta på patches kan du stikke til Task Manager _etter_ programmet har startet. Finn .exe-fila, høyreklikk og velg Set Affinity. Hak av den ene kjerna. Dette må gjøres ved HVER ENESTE oppstart.

 

Men det må da være enklere å hente fix fra AMD?

7180139[/snapback]

 

Takk for svaret, prøvde å laste ned patchen men fik beskjed om at den ikke støttet min versjon av xp eller noe i den dur, får vel gjøre det på den vanskelige måten vel.. :cry:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...