Hawtz Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hei! Som topic sier lurer jeg på om det er en måte å se FPS'en i Oblivion på. Mvh, _thomas
Rescue me Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hei! Som topic sier lurer jeg på om det er en måte å se FPS'en i Oblivion på. Mvh, _thomas 7178535[/snapback] trykk tdt i konsol
Ferchie Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Eller du kan skaffe et program som heter fraps. Da har du muligheten til å ta screenshots og filme det du spiller, pluss at fps din står med gul skrift i et av hjørnene! genialt program som jeg bruker endel!
123321123321 Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Man bruker vel ikke fraps til å sjekke fps (?)
Rescue me Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Man bruker vel ikke fraps til å sjekke fps (?) 7181719[/snapback] går jo fint det. bruker det i mange spill som man ikke kan se fps'en i.
MiSP Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hva er og gjør fps egentlig? 7183151[/snapback] FPS står for Frames Per Second. (For the record - det står også for First Person Shooter, som er en spillsjanger.) Dette er hvor mange ganger i sekundet bildet oppdaterer seg. Hvis du har 30 FPS, oppdateres bildet 30 ganger i sekundet, og dette er i de fleste tilfeller godt spillbart. Hvis du har 1 FPS, vil du få et nytt bilde én gang i sekundet. Det sier seg selv at et slikt "slideshow" ikke er spillbart: Frame 1: Du ser et monster Frame 2: Monsteret har drept deg Du skjønner vel. Så, jo høyrere FPS, jo bedre. Lav FPS er det mange kaller for "hakking", eller "lag", selv om sistnevnte begrep er noe litt annet. Da skjønner du kanskje signaturen min. Endret 30. oktober 2006 av MiSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå