Gå til innhold

Kritikk på høstbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første ville kanskje vært bedre med et litt tettere utsnitt. Tøff effekt er det uansett, med sola som gløder i vannet. Selv om kameraet peker rett ned har du fått med både bakken, skogen med tretoppene, og himmelen.

 

Det andre er jo veldig delikat, perfekt eksponert og med ordentlige høstfarger. Likte dette godt

Lenke til kommentar

Bilde nr. 1. Synes speilingen i vannet var utrolig flott! men bildet i seg selv gir meg ikke så mye.

Bilde nr 2. Liker generellt bilder av vann, og sløring kan være veldig flott. Synes du har fått det bra til her. Liker blåfargen i vannet, og bladets skarpe friske farge mot det brune berget gjorde seg bra:)

Lenke til kommentar
Artig med gjenspeilingen av himmelen i det første bildet. Det andre bildet var ikke like spennende, men artig med lang lukkertid. :)

7217229[/snapback]

Synes det er omvendt.

 

De første bildet gir meg ingenting.

Er liksom bare et bilde av et vann.

Men speilingen av himmelen er fin!

 

Andre bildet gir meg en kontrast, og forskjellene mellom ro og harmoni, kontra fart og leven (mye skriking og skråling).

 

Igjen, utrolig bra fokus på bladet! :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Synes bilde nr1 er knall. Har det som bakgrunn, og liker den surrealistiske opp-ned følelsen man får ved å vekselvis betrakte tuer og deretter speilingen av trær/himmel.

Lenke til kommentar

Syns ikke bilde nummer 1 var noe særlig, av den grunn at jeg ikke forstår motivet helt.

 

Bilde nummer to derimot, føler jeg kunne vært en del av et større bilde! Den har så stort potensiale, men det blir litt for "trangt". Det jeg elsker ved bildet er den slørete bekken med det knivskarpe ved siden av. Bladet som ligger der, sitter som et skudd. Mulig det kunne ha blitt enda bedre om det var plassert i kantene rundt en av de 3x3-rutene, om du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...