TheClown Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) ------ Bakgrunnsbilde ------ De fleste antar jeg har gått lei den kjedelige og grå filmen som går i bakgrunnen av Battlefield 2 hele tiden. Heldigvis er det kjempelett å legge inn nye bilder der! ------ Før du begynner: Du må ha et program som kan konvertere til .bik filer. Jeg antar at du ikke har et slikt program fra før, derfor må du laste ned The RAD Video Tools Installer programmet Bilde passer best hvis bilde er i den størrelsen som oppløsninga i spille ditt er. Dette skjekker du ved å gå Options --> Video --> Så står det under Display Mode Ok, da kan vi begynne: 1. Fin bilde du har lyst til å bruke som bakgrunnsbilde2. Åpne The RAD Video Tools programmet (Start --> Alle programmer --> Bink and Smacker --> RAD Video Tools Merk fila og trykk på Blink it knappen. 3. En ny versjon av fila med samme filnavn blir laget med samme filnnavn rett ved siden av den orginale4. Kopier fila og legg den iX:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Movies 5. Du må ha to like filer av bilde du nettopp konverterte, den ene skal brukes som bakgrunn FØR du logger på brukeren din, de andre ETTER du har logget på.6. Det spiller ingen rolle hva du kaller filene (kal dem 1 og 2 f.eks...)7. Nå høyreklikker du på fila som heter menu --> gi nytt navn --> Ctrl + C8. Så sletter du fila (du gir ikke et nytt navn)9. Høyreklikk på en av dine filer --> Gi nytt navn --> Ctrl + V10. Gjør det samme med menu_loggedin fila (grunnen til at vi gjør dette er at vi ikke skal skrive inn feil navn på fila ) Nå er bakgrunnsbilde ditt forandret ------ Musepekere ------ Husker på den gamle datan min så tok loadinga dritlang tid pr. map. Så jeg pleide å leke med med animasjonen av et rullende 2 tall. Men nå har jeg gått ganske lei den, så jeg vil ersatte det rullende 2 tallet med noe annet. Dette er veldig, veldig enkelt å gjøre! ------ Dette gjør du: 1. Fin en animert markør hvis du ønsker å ersatte det rullende 2 tallet2. Hvis du ikke finner noen kan du ta noen av de som fulgte med Windows, de ligger under:X:\WINDOWS\Cursors 3. La oss si at jeg vil bruke denne gående dinosauren som heter dinosaur 4. Kopier markøren og legg den her:C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\menu\External\FlashMenu\Cursor 5. Nå gjør du akkurat det samme som du gjore når du skulle legge til nytt bakgrunnsbilde6. Høyreklikk på den markøren du vil ersatte --> Gi nytt navn --> Ctrl + C --> Slett markøren (orginalen) --> høyreklikk på den markøren du vil bruke --> Gi nytt navn --> Ctrl + V------ Resultat: ------ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [unsafe] :wub: Emma Watson :wub: [/unsafe] Endret 29. oktober 2006 av TheClown
El Matador Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Fritids? Hva med å bare fjerne hele driten å ha en kjedelig grå bakgrunn? Mye deiligere. Dessuten går spillet mer smooth. Endret 29. oktober 2006 av Zevs.
TheClown Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Bruker du bare at bilde og ikke en film burde det funke helt fint med mindre du ikke har lite RAM. Funker helt fint hos meg med 1 GB ram... Skrev GUIDEN for bf.no en tid tilbake
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Kan jeg bare ta å slette alle filene i Movies? Går det an uten at jeg fucker opp noe?
El Matador Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Kan jeg bare ta å slette alle filene i Movies?Går det an uten at jeg fucker opp noe? 7224340[/snapback] Ja.
TheClown Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Da får du grå bakgrunn, men tho er går ann å leve med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå