Gå til innhold

Sony sine 19" LCD - bra?


legofred

Anbefalte innlegg

Komplett har stadig en eller annen Sony 19" LCD med i ukens tilbud, men alltid med nytt modellnavn. Skjermene er imidlertid nesten like. Denne gangen heter den SDM-S95FRS

 

Ser sjeldent noe omtale av disse skjermene, og de har som regel et modellnummer som gir få treff i søk på nettet. Prisen er 1995,-

 

Noen som har noen erfaringer med disse 19" fra Sony? Hvordan er bildekvaliteten? Liker den enkle, ryddige designen, men bildekvaliten er selvfølgelig viktigst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde selv planer om å slå til på en Sonyskjerm på Ukens tilbud på Komplett. Men etter en mail til Komplett om skjermen hadde høydejustering slik det stod i spesifikasjonene, viste det seg at skjermen ikke hadde høydejustering alikevel.

 

Jeg gikk da til innkjøp LG Flatron L1950B-SF, noe jeg er meget fornøyd med. Skjermen har en genial høydejustering. Bildekvaliteten er jeg også veldig fornøyd med.

 

Så dersom du slår til på Sony-skjermen ville jeg i hvert fall fått det bekreftet at den har høydejustering.

Lenke til kommentar
Så dersom du slår til på Sony-skjermen ville jeg i hvert fall fått det bekreftet at den har høydejustering.

7174263[/snapback]

 

Det står både på Kompletts og Sonys side at den har slik justering, men det står også "Vær oppmerksom på at funksjoner/spesifikasjoner kan variere fra land til land.", så takk for advarselen :)

 

Uansett er det selve panelets egenskaper jeg er mest opptatt av. Må da være noen her som har kjøpt den eller lignende skjerm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...