kristianko Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 (endret) -og før dere ber meg hive den på fyllinga tillater jeg meg likevel å be om noen råd... Det er en maskin som min datter på 10 bruker, mest til internett/msn. Den er vel fra ca 2000-2001? har oppgradert d en litt med tillegg av ram på 512 (256 fra før). det står også et Radeon 7000 skjermkort 64MB der, usikker på om dette er satt inn etter den ble innkjøpt. Spesifikasjoner fra Dell på utgangsmaskinen finner dere her; http://support.euro.dell.com/support/edocs...ecs.htm#1101572 Mitt problem er at min datter kjører Sims 2 innkjøpt for ca 1 år siden. dette har fungert greit, men bildet har begynt å hakke en del når hun spiller. Det jeg lurer på er- er det mulig å gjøre noen enkle oppgraderinger for å bedre ytelsen litt? Hva foreslår dere i så fall? skifte skjermkort? Bør jeg skifte hovedkort og cpu? (isåfall mer kjøling?) Kunne også tenke meg å sette inn en større harddisk i tillegg til den som er (en seagate ATA etellerannet som fulgte med) Må jeg da skifte hovedkort? Takknemlig for gode råd. rettet- det var sef skjermkort jeg mente. Endret 28. oktober 2006 av kristianko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå