Gå til innhold

sansa e260 - uforklarlig død?


Anbefalte innlegg

Var ute en tur i dag og hørte selvsagt på min sansa. So far so good. Spilleren ligger i innerlommen og spiller av sang etter sang. Etter en stund: en sang avsluttes....jeg venter...men det kommer ingen ny. Fisker opp spilleren fra lommen, displayet er svart... ingen respons på noen av knappene. Jaja tenker jeg, kanskje det bare var mindre batteri enn jeg trodde, evt. at batteriindikatoren ikke er 100% nøyaktig.

 

Kom hjem nå, koblet spilleren til PC'en. Ingen respons, stein død :cry: . Fortsatt ingen respons fra knapper, ingen leds, display etc. PC'en oppdager heller ikke spilleren (som disk).

 

Noen som har et forslag til hvordan å gjennoplive den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp Creative eller iPod :!:

7171313[/snapback]

 

Hold kjeft hvis du ikke har bedre å si.

 

Trådstarter, prøv å hold inne av-knappen i 10 sekunder, og se om du får den på igjen da. Opplevde det samme problemet en gang, og da hjalp det.

 

edit: Og oppdatert til siste firmware hvis du ikke har gjort det. (finnes på sandisk.com)

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Kjøp Creative eller iPod :!:

7171313[/snapback]

 

Hold kjeft hvis du ikke har bedre å si.

 

Trådstarter, prøv å hold inne av-knappen i 10 sekunder, og se om du får den på igjen da. Opplevde det samme problemet en gang, og da hjalp det.

 

edit: Og oppdatert til siste firmware hvis du ikke har gjort det. (finnes på sandisk.com)

7174814[/snapback]

han får jo ikke oppdatert når dataen ikke oppdager den

Lenke til kommentar
Det gjør han selvfølgelig etter at han har holdt inne av-knappen i over 10 sekunder.

7175494[/snapback]

 

Firmware er allerede oppdatert. Prøvde å holde inn av knappen lenge (i sikkert minutts tid) uten resultat.

 

Jeg kan allikevel melde om et aldri så lite mirakel; plutselig slo det blå lyset på scroll-hjulet seg på (og forble på). Fortsatt ingen respons på knapper. Nåja, etter å ha lyst pent blått i nærmere et døgn var spilleren tom for batteri og lyset stoppet naturlig nok. And behold, trykker på start knappen og en beskjed om at spilleren ikke kan starte grunnet lite batteri flasher over skjermen. Setter den til lading og den virker nå tilsynelatende helt fint :thumbup: (håper dette var en engansforesettelse).

 

Divine intervention.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Det gjør han selvfølgelig etter at han har holdt inne av-knappen i over 10 sekunder.

7175494[/snapback]

 

Firmware er allerede oppdatert. Prøvde å holde inn av knappen lenge (i sikkert minutts tid) uten resultat.

 

Jeg kan allikevel melde om et aldri så lite mirakel; plutselig slo det blå lyset på scroll-hjulet seg på (og forble på). Fortsatt ingen respons på knapper. Nåja, etter å ha lyst pent blått i nærmere et døgn var spilleren tom for batteri og lyset stoppet naturlig nok. And behold, trykker på start knappen og en beskjed om at spilleren ikke kan starte grunnet lite batteri flasher over skjermen. Setter den til lading og den virker nå tilsynelatende helt fint :thumbup: (håper dette var en engansforesettelse).

 

Divine intervention.

7180453[/snapback]

hmm husker vagt at dette skjedde med noen på anythingbutipod-forumet... tror faktisk de returnerte den, så du var heldig! løsningen i framtiden kan jo være å la batteriet være ute av spilleren en stund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...