Gå til innhold

Add ons verdt å merke seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne topicen er sikkert her fra før men jeg prøver likevel.

 

Jeg trenger anbefalninger til noen add ons.

Jeg har ct raid add on, og costume add on fra før.

 

Men er det annet der ute som er verdt å merke seg for en warrior på heltid og priest på deltid. ? :hmm:

7169938[/snapback]

Prøv å finn frem til de AddOns som du liker. Ikke begrunn deg på hva alle andre sier, fordi hva du liker og ikke liker vet ingen andre. Jeg fikk alle AddOnsa til en venn, når jeg begynte å spille og fant ut at det var sykt mye stygt, unødvendig og dårlig der. Så jeg tok vekk de jeg ikke likte. Deretter gikk jeg inn på Curegaming og browset meg frem til alle de kjære AddOnsa jeg har i dag. I dag har jeg en perfekt tilpasset UI for min mage, og den er helt annerledes enn det jeg har fått tips om. Så, om du ikke er for lat, lag deg DIN personlige UI (+ diverse addons). Det kommer du ikke til å angre på!

Endret av MrRexor
Lenke til kommentar

Som priest råder jeg deg til å bruke Decursive.

En enkel AddOn som viser at man har en curse, magic eller et eller annent man kan cure på deg selv eller en person. Trykker du på cursen, magicen etc prøver du å decurse den med en gang :) Ganske nyttig i hektiske instancer.

 

Hvis du har mount kan Quick Mount Equip være ganske nyttig. Denne addonen gjør så du kan velge hva du skal ha på deg når du er på mount og når du ikke er på mount. Nyttig hvis du skal på mount fort og ikke gidder å bytte i baggen din :)

 

Titan Panel er vel ganske kjent, her står det masse nyttig info som hvor mye xp du trenger for å levle og det kan stå hvor mange bag slots du har igjen. med mye annent også.

 

Blizzard la inn sin egen versjon av Scrolling Combat Text men selv foretrekker jeg originalen siden her har du stærre valgmuligheter.

 

ABInfo er en grei og enkel addon som viser deg hvor lang tid det er igjen på skillsa dine. Også kommer det opp en lysende flash når cooldownene er ferdige.

 

CTMod er forferdelig bra og enkel med masse nyttige ting der!

 

Håper dette hjalp :!:

Lenke til kommentar
Som priest råder jeg deg til å bruke Decursive.

En enkel AddOn som viser at man har en curse, magic eller et eller annent man kan cure på deg selv eller en person. Trykker du på cursen, magicen etc prøver du å decurse den med en gang :) Ganske nyttig i hektiske instancer.

 

Hvis du har mount kan Quick Mount Equip være ganske nyttig. Denne addonen gjør så du kan velge hva du skal ha på deg når du er på mount og når du ikke er på mount. Nyttig hvis du skal på mount fort og ikke gidder å bytte i baggen din :)

 

Titan Panel er vel ganske kjent, her står det masse nyttig info som hvor mye xp du trenger for å levle og det kan stå hvor mange bag slots du har igjen. med mye annent også.

7171209[/snapback]

 

Et, imo, bedre alternativ til Decursive er Detox.

 

Ved QuickMountEquip merk at dersom noen angriper deg mens du er på mounten, vil du ikke skifte tilbake til evt. items du hadde på før du hoppet på mounten. F.eks. kan du oppleve å ha feil trinket, feil gloves eller feil boots i pvp. Kanskje bagatellmessig, men verdt å merke seg. (Dette fordi armor ikke kan byttes mens man er i combat).

 

Et, imo igjen, bedre alternativ til TitanPanel er FuBar2.0.

 

KTM-ThreatMeter kan være kjekt for å kontrollere hvor høyt på aggro-listen du er, dersom dette skulle være et problem for dere. (Merk: nøyaktigheten øker jo fler i raidet som bruker denne).

 

Utover dette kan kanskje noen "nye" actionbars være til hjelp. Kanskje noen som forandrer seg utifra hvilken stance du er i. Gode alternativer er Bartender2 og Bongos.

 

Ellers er jeg også veldig glad i Autobar, eller et nyere alternativ XAD, som rett og slett gir deg en bitteliten extra bar, som alltid inneholder beste maten, drikken, pots og annet du måtte legge til. Kjekt å ha :)

 

De fleste av disse finnes på www.curse-gaming.com eller www.wowinterface.com. Skrik hvis du vil ha noen av disse, men ikke finner.

 

Ellers kan jeg anbefale deg å ta en kikk på dette forumet for ytterligere tips :)

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...