Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Forandre hastigheten telenor før di oppgraderer?


Anbefalte innlegg

Har i dag Online ADSL Basis (1248/256 p.g.a linjelengden)

Betaler 349kr måneden.

 

Nå senker jo telenor prisene og jeg vil da betaler 299kr men det tar jo somregel flere måneder før denne forandringer blir gjennomført.

 

Så hva er der lureste å gjøre her?

Nedgradere til ADSL Mini i dag(skal jo teoretisk beholde 1248/256 da da 700/140 forsvinner)

Eller hjelper det å bare ringe og si jeg vil betale 299 etter 1.11

Endret av taz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå senker jo telenor prisene og jeg vil da betaler 299kr men det tar jo somregel flere måneder før denne forandringer blir gjennomført.

 

Basis kommer da aldri til å koste 299? Basis får bare raskere hastighet til samme pris som før?

Det minste blir vel kanskje fortsatt 1.5mbit, men det er jo ikke basis. Da blir det jo mini som oppgraderes. så om du ønsker lavere pris må du nok nedgradere "manuelt" altså ringe dem å be om det.. For prisene skal jo være de samme - bare med større hastihet. Etter hva jeg har forstått.. HUn telenor dama jeg snakka med ville ikke røpe alle detaljer.. hehe

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

du vill ikke bli nedgradert uten at du sier fra selv... du vill gå opp i fart (noe som kansje ikke gjør så mye nytte til deg) men du kan ringe og si fra. Gjore dette selv da linja ikke støtta mere enn 2.4mbit og de oppgraderte i den tiden 2mbit til 3mbit... ringte jeg og ga besjed om at jeg ikke betalte for det jeg ikke fikk og jeg spurte om de kunne nedgradere meg til 1.5mbit. Noe som ble gjort på 4 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...