Gå til innhold

Hvor handlere dere rammer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg Passpartur kutter på Biltema men har aldri lykkes i å spore opp noen butikker som selger passpartur papp :(

Bor i Drammen å har vært innom de fleste "papir"-butikker og innom flere butikker som selger kunst rekvisita(maling, pensler, lerret etc) men ingen har kunne hjelpe meg - dette er vel et drøyt årsiden jeg prøvde å skaffe inn slik papp så har gitt det opp nå.

 

Jeg kjøpte også en gang noen superbillig tre-rammer på Ikea (13x15) eller noe sånt som jeg lakkerte med svart spraylakk og etter på brukte jeg noe sånn type "spindelvev"-på-box sak kjøpt på malingsbutikken. Er nesten som noe skum som spruter ut og er ganske sånn sporadisk effekt på det. Laget mange slik som jeg hang sammen med ståltråd og hadde på veggen med bilder av venner og kjente.

 

Ble litt mye skriving nå hehe.. men ja finner du en kjedebutikk som selger passpartur papp så la meg gjerne høre ;)

 

.roffe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg anbefaler deg å ta en kikk på Ikea, der har de veldig fine rammer, til en billig penge.

De har en serie som heter Ribba, hvor du finner rammer i trehvitt, hvitt og sort i mange forskjellige formater.

Disse rammene ser ordentlige ut og har passepartout , og er langt bedre enn de du får på Europris o.l.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...