Gå til innhold

Need For Speed: Hot Pursuit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er bra, men motstanderene er jo helt ubrukelige!!

 

på de vanskeligeste brettene (de siste på HP og Championship) er det for dårlig motstand.. slår jo motstanderene med 20 sek pr runde.. minst!

 

Men bilene er bra (skulle vært mulig å trimme de og)... Meget realistisk med tanke på bakhjulstrekk og firehjulstrekk! Viper GTS er vanskelig å ta seg inn enn f.eks 911 Turbo.. glimrende realistisk!

 

 

Foresten: er det noen som vet hvordan jeg kan få fram FPS oversikt på skjermen mens jeg kjører? Det er en option i en av filene som du kan sette null eller en på.. Men det skjer ikke noe .. noen som har testet dette?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 12:03, skrev MrGod:

Spillet er bra, men motstanderene er jo helt ubrukelige!!


på de vanskeligeste brettene (de siste på HP og Championship) er det for dårlig motstand.. slår jo motstanderene med 20 sek pr runde.. minst!


Men bilene er bra (skulle vært mulig å trimme de og)... Meget realistisk med tanke på bakhjulstrekk og firehjulstrekk! Viper GTS er vanskelig å ta seg inn enn f.eks 911 Turbo.. glimrende realistisk!



Foresten: er det noen som vet hvordan jeg kan få fram FPS oversikt på skjermen mens jeg kjører? Det er en option i en av filene som du kan sette null eller en på.. Men det skjer ikke noe .. noen som har testet dette?



 

 

Prøve online da? Litt mer konkurranse! :grin:

Lenke til kommentar

Kanskje litt topic, hvis jeg skulle skrive en omtale...

 

Quote:


Alle brettene har 4 varianter.. vanlig, baklengs og speilvendt begge veier, så det blir variasjon der også selv om det er samme brett..


Forlengs & baklengs er bra, men hvor virkelighetsnært er det å kjøre på en speilvendt vei?

 

Men så klart, det er arcade, ikke akkurat sim her.

 

Quote:


Men bilene er bra (skulle vært mulig å trimme de og)... Meget realistisk med tanke på bakhjulstrekk og firehjulstrekk! Viper GTS er vanskelig å ta seg inn enn f.eks 911 Turbo.. glimrende realistisk!


Bilene bra? Grafikken ja! Viper GTS vanskeligere å ta inn en 911. Uten at noen av dem er spesielt vanskelige ta inn...hvis realisme er det du er ute etter så kjøp deg Grand Turismo 3 eller prøv Live for Speed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...