Gå til innhold

Preview av Motorola K1 KRZR


Anbefalte innlegg

Daher jeg tastet på denne en god stund og her er som vanlig mitt inntrykk.

 

Telefonen kommer med ( Engelsk versjon ) 256 MB minne, lader, to ulike tasker, datakabel og HF.

 

K1 er utrolig lekker og banker Z610 i støvlene. I England er den utrolig populær og er det hotteste du kan få. Den er litt tykkere en V3i men mye smalere ( se bilder ).

 

Dette betyr at skjermen er mindre og skjermen er nettopp det store minuset med KRZR. 176 X 220 samt manyer lik V3x imponerer ikke. Skjermen er lyssterk men uskarp og har dårlig oppløsning. Hvis dette er viktig er ikke K1 telefonen for deg. Men er design viktig bør du lese videre.

 

At noen betaler 6000 for 8800 når K1 koster 3600 er utrolig i mine øyne. Den er kanskje den lekreste telefonen på markedet pr idag. Dette er telefonen å flashe. Den vil komme i ulike farger som rød og grå og er vi heldige vil Dolce & Gabbane komme med en gullversjon.

 

Betteriet er forbedret og varer i ca. 3 dager i motsetning til ca. 1.5 - 2 dager på V3i.

 

Telefonen har ikke flightmodus for de som trenger dette. Dette er en fashion phone og bør vurderes av kjøpere som ser på 7 og 8 serien fra Nokia samt chocolate fra LG samt Samsung telefonene.

 

K1 er i praksis helt lik U6, L7, V3i og V3x. Ingen forandringer foruten utseendet. Liker du V3i og syntes utseendet appellerer til deg så løp og kjøp. Men ikke forvent en revolusjon av forandringer.

 

Som Motorola fan så er jeg meget fornøyd. Jeg vet hva jeg får og telefonen er så lekker at det er sykt. Batteriet er bedre og størrelsen er helt perfekt. Hvorfor kjøpe Nokia 8800 eller en annen fashion telefon? Motorola er igjen på toppen i denne klassen

 

Her følger bilder. En full test kommer snart

 

ferie2006044.jpg

 

ferie2006048.jpg

 

ferie2006050.jpg

 

ferie2006051.jpg

 

ferie2006049.jpg

 

ferie2006052.jpg

 

ferie2006053.jpg

 

ferie2006056.jpg

 

ferie2006058.jpg

 

ferie2006061.jpg

 

ferie2006062.jpg

 

ferie2006063.jpg

 

ferie2006040.jpg

 

Samsungi320008.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...