pellemann Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hei Har nyinnstalert hele windows og alt det andre, til og med gothic 3. ville spille litt på gothic 2 også, men jeg får opp dette bilde. Jeg har bare en dvd-brenner som jeg bruker så jeg jo ikke andre muligheter. Noen tips om dette? har prøvd å reinnstalere spillet også...gothic2.rtf Endret 27. oktober 2006 av pellemann
Livert Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Merkelig.. Regner med at du har originalspillet?
pellemann Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Merkelig.. Regner med at du har originalspillet? 7179424[/snapback] jepp. derfor det er så merkelig og. brukte en cd brenner før jeg reinnstalerte alt, men skulle ikke ha noe å si nå...
-Tord Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Crack spillet. Det samme skjedde med meg da jeg hadde kjøpt Spellforce også. Jowood hadde lagt inn en sær kopisperre, og masse folk hadde problemer med at CD/DVD stasjonen ga feilmelding når de skulle spille. Det eneste valget jeg hadde var å finne en no-CD crack.
Teri0N Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Vet tråden er gammel, men jeg sliter med det samme problemet. Det fins bare crack til tyske versionen av 1.0.0.1. Noen som vet hvor engelske cracken eller en engelsk patch til version 1.31 er?
Gromle Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Er ikke den engelske versjonen ferdig patchet? Og det er ikke særlig populært å spørre om cracker her, så svarer ikke på den
Teri0N Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Den engelske versionen ferdig patchet? Hva mener du med det? Har kjøpt spillet på EB games i oslo, om du eller noen andre vil se kvitering eventuelt ha beviser for at jeg har kjøpt det så viser jeg gjerne det. Er også en administrator som har startet en tråd som heter "Cracks og warez - alt du trenger å vite!" 30/08-2004 så kan ikke helt se problemt i hva som skulle være problemet i å diskutere cracks og warez på forumet her når det verken provoserer eller oppfordrer folk til å laste ned spill. Men hvis noen kunne forklare meg det med at den engelske versionen er ferdig patchet så hadde det hjulpet mye, vil det da si at jeg kan laste ned hvilken som helst crack version av spillet?
Gromle Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Mener at det ikke kom patcher til den engelske. Var kun den tyske versjonen som fikk patcher, men den kom en stund før den engelske, så de er patchene er inkludert i den engelske utgaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå