Gå til innhold

Netthandelen.no "Offisiell" diskusjonstråd....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Men kult hvis du slukker alle lys i huset og trykker mye på den, det syns i alle fall ungen min. :dribble:

 

Godt jeg sjekket denne før jeg dreit meg ut framfor kameratene mine.

 

:!:

 

Thanks, trengte en god latter før køya!

Har forøvrig god erfaring med Netthandelen selv, også på service, men man må luke seg gjennom mye dill og plukke ut de varene som er verdt noe, blir litt som å handle på Lidl.

Lenke til kommentar

Jeg tror da netthandelen gjør det veldig bra, har sett noen reportasjer på tv. De skal vist gjøre det veldig godt.

 

Men til mine erfaringer med Netthandelen er uten tvil positive. Har ikke mye å klage på.

 

Har ikke foretatt mange kjøp, men kjøpt litt for lenge siden og nå for noen måneder siden kjøpte jeg meg et par Dynavoice F-6 høyttalere. Er skikkelig fornøyd, mer enn bra nok lyd for min smak.

 

Leveringen var heller ingenting å klage på.

 

Stå på!

Lenke til kommentar

Har kjøpt varmepumpe Eco Saver som de har valgt å kalle den. Pumpa fungerer ganske bra, men jeg kjørte en test på strømforbruket på den. Sammenlignet med en pumpe med inverter (ikke on/off) bruker den ca 4 ganger så mye strøm.

Sjekket litt rundt og fant ut at www.rusta.se selger samme pumpe for SEK 3.495,-. Ser at pumpene nå går for over 5000 og det er ganske dyrt. Nesten prisen av en inverter det gitt.

 

Summa summarum er jeg fornøyd, men ikke med prisen og strømforbruket. Ville forresten ikke satt den i stua mi da den bråker litt mer enn ei dyrere pumpe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte meg forleden en "Denver CAT-130 Multimedia DVD/CD/SD kort-receiver for bil" hos Netthandelen som jeg monterte i min bil for ett par dager siden.

 

Morsom liten sak med mange kjekke funksjoner, inkludert en som ikke er oppført på produsentens hjemmesider og det er DiVX (.avi) avspilling fra dvd/cd-r(w) plater og SD minnekort :love:

 

Det eneste jeg kan sette fingeren på den spilleren er plasseringen av SD kort-leseren som er på baksiden av front-displayet så om jeg vil bytte kort så må jeg ta av hele front-displayet for å nå tak i kort-leseren pluss spillelisten av mp3 musikk er dårlig. Displayet blir delt opp i to ruter med kataloger på venste side og innhold i høyre hvor både kataloger og filnavn blir vist i DOS 8+3 navn (f.eks JUDAS PR~1.MP3). ID tag ruller nederst på skjermen, funker forsåvidt men har noen problemer med spesial tegn og ÆØÅ.

 

 

Alt i alt, jeg er fornøyd med handelen, billig og god spiller med mange kjekke funksjoner. Ekstra kjekt er det å sitte i bilen og se på siste episode av Cops mens madammen er inne på butikken :cool:

Lenke til kommentar

Styr unna disse produktene!

(Innlegget ble opprinnelig lagt inn under Webshop, men er nå lagt inn også direkte i det 'offisielle' forum)

 

Jeg kjøpte nettopp en 1800W bordgrill fra Netthandelen. Den ligner på den fra Philips. Forskjellen at den siste hadde jeg i tre år. Den fra Netthandelen ga seg etter to gangers bruk. Dårlige materialer, lav kvalitet, en 'grill' som går rett i avfallsbøtta.

 

Enda dårligere er den såkalte toaster'en de har. Den har så dårlig kvalitet at den ikke engang kan være laget i Kina. Rått tilhugne, ripete og flekkete metalldeler på lokket og en ekkel plaststruktur på øvrige deler. Det er overraskende at den interne kvalitetssjekken hos Netthandelen er så lemfeldig at de ikke kan luke ut slike produkter. Fortsetter de å selge slike mindreverdige produkter har de fortrengt kundeservice fremfor ønsket/behovet for raske penger. Og det er trist for et ellers hyggelig handle-alternativ.

 

Så et velment råd til øvrige brukere av Netthandelen; styr i allefall unna disse produktene

Endret av ro45li
Lenke til kommentar

Det kan ikke være mange som leser disse sidene. Folk byr i hytt og pine hver dag. Auksjon er for meg å få det billigst mulig, ikke å overby slik veldig mange gjør. Noen av småvarene har jeg har sett i andre butikker (ikke på nettet)og jeg har lagt merke til at de går for mer enn det selges for der.

Jeg regner med at det er noen som ikke greier å la være å by selv om de ikke har bruk for tingen.

Spesielt natt til søndager har det skjedd mye rart. Tv har bud på 50000, hytte har bud på 100000, støvsuger til 5000, osv.

Lurer på hva som skjer med den personen som byr slik. En og samme person kan ha handlet for over 200 000, og det er kun bud som ligner galskap.Dette har jeg oppservert flere ganger en søndag morgen.En kan vel ikke skylde på fylla hele tiden heller.

Ja, ja det var det jeg hadde å si denne gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvem er det egentlig som redigerer bildene på Netthandelen? Noen av dem er jo helt på trynet. :p

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...