Gå til innhold

Shuttle SN27P2 Barebone


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg en ny pc. Har ett oppsett som jeg ønsker meg, men vil gjerne høre om noen har noen erfaringer med lignende, om skjermkort passer? om det er noe som med sikkerhet blir for varmt? Noe annet som ikke vil passe osv..

 

Shuttle SN27P2 Barebone

 

NEC DVD-brenner AD-5170

 

Western Digital Raptor 74GB

 

Western Digital Caviar SE16 400GB

 

Corsair TWIN2X 6400PRO DDR2 2048MB

 

AMD Athlon 64 x2 4200+

 

MSI GeForce 7950GT 512 GDDR3

 

Vil egentlig har følgende minne.. men ser ikke ut til at det kommer på lager, har ventet over en måned nå Corsair Dominator TWIN2X6400C3DF 2048MB.

 

Skjermkortet har jeg valgt fordi det er uten vifte, vil ha så stillegående og usynlig pc som mulig. Om noen vet om noe alternativ så tar jeg gjerne i mot tips.

 

EDIT:

 

Jeg bestilte dette systemet fra komplett på en søndag, og på onsdag lå alt på det lokale postkontoret. Litt skuffet ovet at jeg ikke kan ha på dekslet med skjermkortet jeg kjøpte på grunn av for stor passiv kjøling. Det er riktig nok ikke mye som er i veien, så det er mulig jeg kan tvinge på dekslet med litt makt. Jeg vil komme med noen benchmarks etterhvert, slik at denne tråden forhåpentlig kan hjelpe folk som vil kjøpe et lignende system.

 

3dmark2005 9336

3dmark2006 5175

 

Ikke noen tweaks før benchmarks... kjørte en del i bakgrunnen.. feks msn som krever mer enn noe annet prog jeg har..

Endret av Paracet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...