Falk_75 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Noen som har prøvd 3planesoft skjermsparere? Har prøvd noen av dem (likte spesielt coral clock, lagoon, the lost watch, watermill og nature) og jeg må si at dette både oser av fin grafikk, gode bevegelser og passende atmosfære, saftig gitt Man må betale en liten sum for hver skjermsparer, men jeg vil så absolutt si at det er det verdt, man kan hente en gratis versjon på deres side, slik at man kan se hvordan hver screensaver ser ut og at den virker på maskinen som den skal brukes på. http://www.3planesoft.com/index.html
gullf1sk Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Veldig fine de der ja! Jeg har fått tak i en del av de *host host* men har ikke brukt penger *host host*
Neddo Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Har prøvd ut noke par veldig bra skjermsparere anbefales til og prøve
martbo Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Denne tråden passer vel bedre i programvare. Har ingenting med Windows som operativsystem å gjøre og flyttes derfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå