bakken2 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hei Jeg ønsker å brenne en PowerPoint fil ned på en cd, og det går jo greit. Deretter ønsker jeg at de som åpner filen komer rett på lysbildefremvisning. Hvordan får jeg til dette? De som åpner filen nå får opp Powerpoint, og så må de selv velge lysbildefremvisning for å se filen. Håper noen kan hjelpe!
iChristian Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hvis noen har tips for det samme for OpenOffice så sier man takk til det, så slenger meg på denne
Chakl Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hva med å legge inn en autorun.inf ? [autorun] icon= open=xxxx.pps Har ikke prøvd dette selv så jeg har ikke peiling på om det funke eller ei. Endret 25. oktober 2006 av chakl
bakken2 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Jag fant jeg fant. (fra hjelp i PowerPoint) Angi at en presentasjon som lagres, alltid skal åpnes i lysbildefremvisning Åpne presentasjonen du vil lagre som en lysbildefremvisning. Velg Lagre som på Fil-menyen. Vis meg Velg PowerPoint-fremvisning fra listen Filtype. Obs! Filtypen for filer som lagres som lysbildefremvisninger, er PPS. Når du åpner filer av denne typen fra skrivebordet, startes de automatisk i lysbildefremvisning. PowerPoint lukkes når fremvisningen er over, og du går tilbake til skrivebordet. Hvis du starter fremvisningen fra PowerPoint, er presentasjonen åpen og kan redigeres.
kjeklulf Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Eventuelt kan du bare endre fil-etternavnet fra ppt til pps. Det er ingen mulighet til dette i OpenOffice. Dvs, du kan lagre den som ppt, endre filnavnet til pps og legge ved PowerPoint-fremviser som kan lastes ned gratis fra Microsoft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå